Minkä elokuvan jatko-osa on ollut pettymys?
Esim Terminator 1 oli hyvä, Terminator 2 oli huippu hyvä, mutta jatko-osat siitä eteenpäin ovat olleet pettymyksiä. Tuoreinta en edes halua nähdä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Starship troopers 2.
Tiedän, ette ole edes kuulleet siitä enkä yhtään ihmettele miksi.
Ai siis Starship troopers 3?
Vierailija kirjoitti:
Starship troopers 2.
Kyllä ainakin minä tiedän jatko-osan mutta en ole koskaan sitä nähnyt. Tykkäsin aikoinaan todella paljon ensimmäisestä osasta. Jäin erään kaverini kanssa innolla odottamaan jatko-osaa. Olimme varmoja, että sellainen tulee lähivuosina koska ensimmäisen osan loppuun olisi melkeinpä voinut kirjoittaa "to be continued", jää se sen verran pahasti kesken.
Jatko-osaa ei kuitenkaan alkanut näkymään eikä kuulumaan joten ainakin minä unohdin koko asian. Vasta muutama vuosi kakkososan ilmestymisen jälkeen sain jostain tietää, että jatko-osa oli jo julkaistu ja että se on p*ska. En ole sitten halunnut edes katsoa sitä koska mielestäni se tavallaan pilaisi erinomaisen ykkösosan. Voi tietenkin olla, että minä tykkäisin siitä mutta en ota riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Starship troopers 2.
Tiedän, ette ole edes kuulleet siitä enkä yhtään ihmettele miksi.Ai siis Starship troopers 3?
Lopeta jo tuo rasittava päteminen. (Ja ihan varmuuden vuoksi vielä selvennykseksi, että edellinen lause ei sitten ollut elokuva, jonka jatko-osa oli pettymys).
Miksi tämän ketjun otsikko ei ole, minkä elokuvan jatko-osa oli pettymys, kun kaikki kuitenkin vastaavat niin?
Iron sky 2 oli niin täyttä kuraa, että jätin sen monta kertaa kesken.
Starship troopers 2.