Luovan kirjoittamisen ryhmiä netissä
Löytyyköhän netistä tai somesta tai jostain kirjoittamiseen liittyviä ryhmiä. Voisi olla harjoituksia ja keskusteluita ja sen sellaista. Siis muita kuin tämä vauva.fi-keskustelupalsta.
Kommentit (6)
Ai ryhtyisit uuden kerhon vetäjäksi?
Tulisin, mutta pitää tehdä töitä 😔
Vierailija kirjoitti:
Ai ryhtyisit uuden kerhon vetäjäksi?
Tulisin, mutta pitää tehdä töitä 😔
Tarkoitatko tuota kommenttia tässä yllä? Jos sitä tarkoitat niin kyllä voisin. Laittaisin joka aamu jonkun pienen piirustustehtävän palstalle. Jos sitten haluaa niin kuvia voisi laittaa näytille vaikka johonkin blogiin jos niihin haluaisi jotain kommenttia, mikä tuskin aina on välttämätöntä.
Usein tulen tänne palstalle aamukahvin kanssa pöpperöisenä kun en vielä kunnolla ole herännyt... eikä pienen tehtävän laittamisesta olisi mitään vaivaa, mutta porukoilla saattaisi motivaatio pysyä pystyssä ja ehkäpä sitten jossain vaiheessa menevät jollekin oikeammalle kurssillekin...
Jos olet töissä niin kyllä sulta kuitenkin jossain vaiheessa tunti ylimääräistä on... ja tehtävä voisi olla sellainen etta muksusikin voisivat sitä toteuttaa... omalla tavallaan... ei mitään töiden tai suoritustapojen vertailua ollenkaan...
Eikö täällä voisi luovaa kirjoittamista harjoittaa trollaamisella?
Etsi niitä luovankirjoittamisen ryhmiä netistä äläkä täältä. Kuulun yhteen ja löysin sen helposti guuglettamalla. Sinun pitää nähdä vähän vaivaa asioiden eteen. Miksi niiden pitäisi tippua suoraan syliisi?
Vierailija kirjoitti:
Etsi niitä luovankirjoittamisen ryhmiä netistä äläkä täältä. Kuulun yhteen ja löysin sen helposti guuglettamalla. Sinun pitää nähdä vähän vaivaa asioiden eteen. Miksi niiden pitäisi tippua suoraan syliisi?
Ap pyysi suosituksia. Ei tarvitse olla kärttyisä.
En tiedä, mutta sen tiedän, että kyllä täällä reaktointi- ja kirjoitustaito kehittyy jos jaksaa ja viitsii vain kirjoitella. Kannattaa... ja eihän tämä palsta pysyisi pystyssä jos noita kirjoitusharjoittelijoita ja ties mitä trolleja ei olisi olemassa ja siis vielä liikkeellä... RYHDY TROLLIKSI... minäkin olen kyllä jonkunmoinen trolli... mahdollisesti myös se pietarilainen ja Putin trolli, vaikka olen kyllä täysin paljasjalkainen hesalainen... niin hesalainen, että luulen että tältä maapallolta ei toista löydy...
Minä voisin perustaa sellaisen aamupäivien piirustusryhmän vaikka ihan tänne palstalle... joku vinkki joka aamu mitä pitäisi piirtää... pinkka A4 tulostuspaperia ja pari lyijykynää (ja kumi)... OLISIKO KIINNOSTUSTA???