Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vuonna 1993 syntynyt nainen ja minulla tulee 12 vuotta vanhemman mieheni kanssa tänä vuonna 10 yhteistä vuotta täyteen :)

Vierailija
16.02.2022 |

Aloitettiin siis 10 vuotta sitten seurustelemaan, kun olin 19 ja hän oli 31. Mä siis täytän tänä vuonna 29 ja mies täyttää 41. Kokeilin kyllä silloin teininä ja vielä 18-19-vuotiaanakin samanikäisiä poikia, mutta niistä suhteista ei tullut mitään. Omanikäiset oli kauhean lapsellisia ja aivan rutiköyhiä! En siis mitään miljonääriä etsinyt, mutta kun ei ollut rahaa edes autoon, yhteisiin reissuihin eikä mihinkään mukavuuksiin, niin se alkoi tympiä.

Sitten tapasin ihanan nykyisen mieheni ja se oli menoa! Elintaso nousi selvästi ja mies hemmotteli minua! Jätin silloisen, ikäiseni poikaystäväni suunnilleen saman tien. Sain kyllä kuulla aivan järkyttävää paskaa siltä ex-poikaystävältäni silloin, mutta sepä vain vahvisti asiaa, että tein oikean päätöksen. Samoin kuulin monilta epäilijöiltä narinaa, että eipä tule suhteemme kestämään. Mutta onpa kestänyt, tänä vuonna tulee siis 10 yhteistä ihanaa vuotta täyteen, ja 5 vuotta avioliittoa täyteen, ja meille on suotu jo 2 lastakin. Mieheni on edelleen yhtä ihana tai jopa ihanampi kuin suhteemme alkuaikoina. Hemmottelee minua edelleen ja kertoo, kuinka rakastaa minua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsetkin on ihania. Ja sinä itse . Ihanista ihanin.

Vierailija
2/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä?

Vierailija
4/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta!

Vierailija
5/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohulluako yrität tänne houkutella vai mikä oli aloituksen pointti?

Vierailija
6/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukkelis doukkelis

Vierailija
7/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-93? Lapsihan sä vielä oot.

Vierailija
8/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja lähdit Alepaan ostamaan mäyräkoiraa.

Vierailija
9/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on helppoa. Ei tarvitse kuin vähän haaroja levittää, niin jo nousee elintaso.

Vierailija
10/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on helppoa. Ei tarvitse kuin vähän haaroja levittää, niin jo nousee elintaso.

Korjaus: Nuorilla ja hyvännäköisillä naisilla on helppoa. En minä 40v ylipainoinen Pirkko saa elintasoa enää mistään muualta kuin Kelan asiakaspalvelusta.

Vierailija
11/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että rakastatte toisianne ja tietysti myös lapsianne. Jatkakaa samanlailla!

Vierailija
12/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytät 30, niin miehesi alkaa jo haikeana vilkuilemaan niitä 21v tytteleitä...

Vierailija
13/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Minunkin nykyinen vaimo dumppasi silloisen poikaystävänsä (16 vuotiaana) siltä seisomalta kun minä tulin kuvioihin.

Yhdessä oltu siitä hetkestä eteenpäin yli 20v, on uusi omakotitalo, autoja useampi, lapsia monta, työ pörssiyhtiön päällikkötasolla jnejne

Vaimo on kotona lasten kanssa, aina halutessaan opiskelee tai käy töissä sitä tahtia miten mieli tekee.

Verrattuna teihin, meillä rakkaus, hellyys ja hempeys on molemminpuolista.

Vierailija
14/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tarina. Mitä sitten tapahtui kun heräsit? Päästit kissan ulos ja siirryit löhöilemään sohvalle sossun rahoilla?

Vierailija
15/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Ok.

Minunkin nykyinen vaimo dumppasi silloisen poikaystävänsä (16 vuotiaana) siltä seisomalta kun minä tulin kuvioihin.

Yhdessä oltu siitä hetkestä eteenpäin yli 20v, on uusi omakotitalo, autoja useampi, lapsia monta, työ pörssiyhtiön päällikkötasolla jnejne

Vaimo on kotona lasten kanssa, aina halutessaan opiskelee tai käy töissä sitä tahtia miten mieli tekee.

Multa tuli just vähän oksennusta suuhun! 🤮

Vierailija
16/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia.

Vierailija
17/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Ok.

Multa tuli just vähän oksennusta suuhun! 🤮

Raskaana?

Vierailija
18/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-93? Lapsihan sä vielä oot.

No niin no. En nyt 29-vuotiasta enää lapseksi sanoisi. Mikä se aikuisuuden raja sitten nykyään on? Onko se jotenkin noussut?

Vierailija
19/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku vanha pappa jakaa fetissejään. 

Vierailija
20/22 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!