Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TäydellisetNuoretNaiset*Maanantaita..:)*

25.09.2006 |

Hihii..Aloitin keskustelun meijän uudella uljaalla nimellä:D

onko toi nyt hyvä?

mitäs kaikkien viikko on lähteny käyntiin??

mulla on niin hirmunen alamahakipu ollu eilisestä,ja jatkuu..:( pupuilut on käynnissä ja toiveet korkeella!ja mieliala myös:) lämmön mittasin aamulla mut oli normi..en raaski ostaa niitä ovistikkuja,ehkä pärjätään imanki..

palaan illalla..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee,nyt meillä on sit ihan oikee nimiki :) Tuntuu heti et nyt ollaan kunnon ryhmä :D Tänne ei kuulu mitään erikoista.. Ovis ehkä oli sunnuntaina, joten nyt tässä odotellaan pari viikkoa. Raskausoireita yritetään löytää :D Mulla on kyllä ihan semmonen olo, et ei sitä ovista ees oikeesti tapahtunu. Tikku näytti siis plussaa lauantaina ja ehkä vähän tuli limaa, mut kovin epäilevällä mielellä oon.. Toivoo ei kuitenkaan oo kokonaan menetetty. Tänään tilasin raskaustestejä kuitenkin odottelemaan ens kuun alkua :)

Mitäs teille muille kuuluu? Kiia taitaa olla ovisvaiheessa :) Eli me saadaan piinailla sit kohta yhessä :)

Mut nyt kattomaan Täydellisiä naisia :D

Yasmin

Vierailija
2/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiekin hyvää maanantai iltaa,

Kiia ja Yasmin, toivotaan teille plussasäteitä, hoikan aikaa vielä jännäämistä,kauhean raastavaa odottaminen, eikös!? Mutta " oireiden" bongaus kivaa!

Minulla päivä meni " normaaliin tapaan" elikkäs kiirettä pukannut, töitä ja töitä, juuri heräsin sitten 4,5 tunnin päikkäreiltä, ohops, katsotaan miten uni illalla saapuu sitten. =) Mutta oli aivan pakko nukkua... U

Soitin sinne lääkäriinkin siis terkkarille tai kukahan se siellä ikinä olikaan, en tiedä, ja kuinka vaan, aikaa ei tippunut. Hän langan toisessa päässä kylmästi sanoi " meillä ei ole aikaa antaa sinulle " tämmöisen asian takia" , joulukuulle aika vasta olisi. Joten minä odotan. Voidaanhan tässä raskautua joka tapauksessa, jos jotakin uutta hassua ilmenee niin käyn yksityisellä tsekkaamassa.

Mulla tänään ihmeellisiä viiltoja mahassa, esim kun olin lounaalla, piti ihan " käpristellä" kun mahaa viilti ja sama oli illemmalla pyörällä ajaessa, oiskohan menkkaoiretta?! Ja tänään oli hiukan tuhruvuotoa, siitäkin paljon kekustelua ollut mitä se on, johtuuko menkoista, johtuuko istukan kiinnittymisestä vai mistä, who knows!?

Hassua kun joskus olin varma, että jos unohtaa yhen pillerin niin heti on raskaana, kun lopettaa niin ei... =)

Milläs mielellä miehenne vauvapuuhista?? Näettekö te " vauvaunia" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cattolica,tosi kurjaa toi tollanen meininki ettei aikaa saa:( ehkä sinne yksityiselle sitte jos ei muu auta..oon ite alalle valmistumassa ja tollaset terveyden laiminlyönnit ottaa päähän!ja suomessa muka jotain hoitotakuita ja hyvä terveydenhuolto.ei musta,jos jollain on oikeesti sydämmellä ongelma mistä kukaan asiantunteva ei oo kiinnostunu.hö.

mutta toivotaan että tärppää pian ilman lääkäreitä:)

Gallupoit tuosta miehen suhtautumisesta..

Meillä mies on enemmänki mua lohduttamassa ja tsemppaamassa aina kun täti kurvaa paikalle:) onhan se pettyny ollu muttei auta itkeä vaan uutta putkeen vaan!onhan se hyvä asenne..2vuotta kuitenkin kiltisti odotin että hän syttyis tälle vauva-asialle,joten ihan tyytyväinen saan olla tähän hetkeen että on " edes" yritys päällä,ja sitte kun tärppää niin ollaan sitte yhdessä onnelllisia:)

noita vauvaunia en oo nähny ihmekyllä kun ehkä yhen tai kaks koko kuumeaikana.silleen et muistasin ainakaan...teininä pidin sellasta unikirjaa mihin kirjotin kaikki mun unet ja se on aika paksu kirja,mutta nykyyän isompana en ikuna muista mitä sitä on tullu uneksittua.harmillista..mut vanhoja unia on kyllä hauska lukea!oon kuvittanutkin muutaman että hahmottuu helpommin:o oon ihan hoopo..;)

Yasmin,millä kpllä meet?piinaillaan tosiaan yhrees..kauheeta oireitten kyttäystä..huh..on se naisen elämä hauskaa ja ihmeellistä!:)

(.)alamahakipu on helpottunu hieman,tai paljonkin iltaan kohti.kohta kyllä vielä pitää laittaa peitot heiluun vaikkei lämmöt/limat ovikseen viittaakkaan;) pitäis varmaan tilata muutamat testit että olisivat sitte valmiina polttelemassa kaapissa ;)

no juu..öitä vaan kaikille ja ovistuulia,ehkä myös plussatuulia:D

yk5 kp.12

Vierailija
4/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pikasesti vastaan :) Olin tulossa laittaa konetta kiinni, mut sit kuitenki eksyin vielä tänne :D Eli Kiia kyseli päivistä ja nyt mulla siis kp 17/??. Eka kierto pillereitten jälkeen, joten vaikee sanoo miten pitkä on. Jos se ovis olis vkonloppuna ollu niin viitais siihen et kierto olis 30-32 päivää. Mutta nyt vaan sit odotellaan ja jännitetään :) Kyl meki viel äsken tossa pupuiltiin ;) Pitää ottaa varman päälle :D Ja Cattolica kyseli miesten suhtautumista niin kyl täällä mies on hankkeessa hyvin mukana. Se tänääkin ehdotteli, et mites ois varmistukset :D Mulla alko kyl vauvakuume jo pikkasen aikasemmin, mutta nyt sitten kesän lopulla sain vastakaikua haaveiluun :) Ennen esikoisen syntymää, olin sitä mieltä, että haluan 2 tai 3 lasta ja aika pienillä ikäeroilla. Mutta kun 10kk heräs joka yö 100 kertaa poitsun kaa niin kyllä aatokset vaihtu. Nyt kun on saanu nukkua vuoden päivät ilman yöheräämisiä, niin on taas voimaa seuraavaan koitokseen ja vauvakuume alkoi ennen kesää jo nostaa päätään.

Mut nyt nukkumaan, et jaksaa aamulla taas pompata sängystä ylös virkeenä :)

Yasmin