Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua; festari/hellepukeutuminen..

Vierailija
30.06.2015 |

Oon menossa viikonloppuna ruisrockiin ja mulla on ihan kamala vaate- ja itsetuntokriisi. En oo ehtinyt viimeisen puolen vuoden aikana juurikaan liikkumaan (ennen urheilin lähes päivittäin) ja kroppa on löystynyt ja kerännyt rasvaa. Mahdoton tilanne ei kai ole, mutta mitkään mun kesävaatteet ei nyt tunnu yhtään hyviltä, ja itkettää kun ajattelen että hikoilen siellä sitten liian kireissä shortseissa koko viikonlopun ja poikaystävän muualta tulevat kaveritkin huomaa mun painonnousun. :( ei tee mieli oikeestaan ees mennä enää koko festareille kun äsken sovittelin vaatteita. 

Nyt tsempatkaa mua jooko:( ihan pska olo. Miten itse pukeutuisit helteellä festareille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:50"]Hei tässä on vielä hyvin aikaa käydä hommaamassa sopivat kesävaatteet festareille! Älä missään nimessä lähde sinne kiristävissä vaatteissa ja huonolla mielellä, vaan ostat vaikka uudet kivat shortsit ja vilpoisan paidan. Hyvät kengät tietysti myös, joissa jaksaa koko festarit.

Kun on istuvat ja uudet vaatteet, mielikin on parempi. Ne muutamat kerääntyneet kilot saa kyllä karistettua, paljon liikkuneena osaat kyllä hommaan taas ryhtyä kun on aikaa. Nyt kuitenkin ajatukset aurinkoiseen Ruissiin, pidä hauskaa!
[/quote]

Kiitos tsempistä!:) taidan joo käydä huomenna vähän kaupoilla pyörimässä. tuntuu, että pääsin nyt pahimman yli eikä itketä enää. :) Taisi nyt vaan iskeä tajuntaan että huonontuneet elmäntavat on päässeet jättämään jälkensä myös kroppaan..

Vierailija
2/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenähän se vähän meinaa tulla, vaatteista sitten huomaa joskus. Mutta sä olet nyt huomannut asian ja se on hyvä! Liikuntaan pääsee kyllä kiinni taas, puolen vuoden paussin takia peli ei ole tosiaan menetetty.

Ehdottomasti käyt vähän kaupoilla kiertelemässä, älä liikaa tuijota kokomerkintöjä tai sure sitä, jos pitää ns. turhaan ostaa nyt uutta vaatetta. Tärkeää on että sulla on kiva olla niissä vaatteissa, ja vielä tärkempää on että nostat pään pystyyn ja nautit festariviikonlopusta!

Vierailija
4/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ostamaan sopivan kokoiset sortsit. Hauskoja festareita!

Vierailija
6/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekko. Se on hyvä.

Vierailija
7/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset :( ällöttää

Vierailija
8/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:38"]Samat fiilikset :( ällöttää
[/quote]

tsemppiä sulle!:) aiotko kans viikonloppuna festareille? ap
ap

Vierailija
9/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä on vielä hyvin aikaa käydä hommaamassa sopivat kesävaatteet festareille! Älä missään nimessä lähde sinne kiristävissä vaatteissa ja huonolla mielellä, vaan ostat vaikka uudet kivat shortsit ja vilpoisan paidan. Hyvät kengät tietysti myös, joissa jaksaa koko festarit.

Kun on istuvat ja uudet vaatteet, mielikin on parempi. Ne muutamat kerääntyneet kilot saa kyllä karistettua, paljon liikkuneena osaat kyllä hommaan taas ryhtyä kun on aikaa. Nyt kuitenkin ajatukset aurinkoiseen Ruissiin, pidä hauskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi