Heh, täydellisillä naapureillamme on kunnon riita menossa
Kommentit (15)
Ap tässä, ei muuten mitään mutta huvittaa tuo noitten täydellisyyttä hipova elämä. Ja bytheway, huusivat niin että koko kulmakunta takuulla kuuli. Ihanaa, että hekin ovat kuitenkin ihan tavallisia kuolevaisia
Siellä mun exä ja täydellinen ihqu ihanuus elämä ja ihquakin ihqumpi pintaliitopissis taitaa tapella niin että koko naapurusto raikaa!! :D
Millä perusteella täydellisillä? Ei kaikki ihmiset huuda ennen kuin oikeasti on kuppi nurin, vaikka ongelmia olisi aiemminkin.
Mistä? Huutako vai joko lasit helisemässä?
No voi kait nekin joskus riidellä?
Siellä nainen huutaa ja inttää "kerro mulle mihin mä menen"
Oliskohan sillä osansa riitaan kun mies saapui aamulla klo 10 taksilla kotiin... Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:52"]Siellä nainen huutaa ja inttää "kerro mulle mihin mä menen"
[/quote]
Käy vinkkaan sille naiselle, että voi nyt aluksi tulla teille. Selvität kunnolla riidan syyn ja raportoit meille av:lle.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:12"]
Oliskohan sillä osansa riitaan kun mies saapui aamulla klo 10 taksilla kotiin... Ap
[/quote]
Saitko nukuttua, kun vahdit monelta tulee? Ehditkö välillä käydä vessassa tai syödä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:39"]
Mikä siinä niin hauskaa on?
[/quote]
Vahingonilo siitä, kun toisillakin menee huonosti.
Ei helvetti... meillä huudetaan kans joskus niin että olis kyl ihan omaa luokkaansa jos joku naapurin kylä kuulis. Riidellään joskus ja silloin kun riidellään niin tehdään se valitettavasti äänekkäästi ja hyvin epäkypsästi. Mutta sen voin sulle ap kertoa että meidän riitelyn äänekkyys ei kyllä todellakaan kerro suhteemme tilasta. Sen sijaan sinun vahingonilo antaa jotain vihiä omasta hyvinvoinnistasi...
Onpa ap:n elämä köyhää, jokainen pari riitelee, myös menestyvät. Siinä kateellinen
Meillä kans vietellään hiljaiselämää, tai siis on vietelty. Mies on dokaillut yläkerrassa pelaillen tietsikkapelejään kun oon ollut nukkumassa lasten kanssa alakerrassa. Pari vk sitten lapset oli poissa ja mun savu pääsi kiehumaan yli, kun mies jälleen dokasi yläkerrassa, huusin täysiä että tää on tässä (siis on yritetty myös puhua), sä tuut niin katumaan kun me ollaan pois sun elämästä - tai sitten et tuu, mut me ollaan joka tapauksessa poissa VITTU SAATANA!!
Oli siinä varmaan naapureilla pureksimista. Oon ollut oikeasti hyvä kumppani, en valita enkä nalkuta, mies on saanut vapautensa ja olla yksin mökillämme ja tehdä mitä haluaa, kun oon aatellut että se tarvii sitä, että jaksaa... JAKSAA perkele, jaksaa mitä, molemmat käydään töissä ja MINÄ se oon lapsista vastuussa, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mä oon niin täynnä tätä, mieluummin otan täyden vastuun lapsista kuin elättelen toivoa että mies joskus "tajuaisi" sitä ottaa.
Että moikka vaan ap jos oot meidän naapuri, teidän naapurin akka sai vaan tarpeekseen. :)