Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, täydellisillä naapureillamme on kunnon riita menossa

Vierailija
30.06.2015 |

hinot on kulissit heillä :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans vietellään hiljaiselämää, tai siis on vietelty. Mies on dokaillut yläkerrassa pelaillen tietsikkapelejään kun oon ollut nukkumassa lasten kanssa alakerrassa. Pari vk sitten lapset oli poissa ja mun savu pääsi kiehumaan yli, kun mies jälleen dokasi yläkerrassa, huusin täysiä että tää on tässä (siis on yritetty myös puhua), sä tuut niin katumaan kun me ollaan pois sun elämästä - tai sitten et tuu, mut me ollaan joka tapauksessa poissa VITTU SAATANA!! 

Oli siinä varmaan naapureilla pureksimista. Oon ollut oikeasti hyvä kumppani, en valita enkä nalkuta, mies on saanut vapautensa ja olla yksin mökillämme ja tehdä mitä haluaa, kun oon aatellut että se tarvii sitä, että jaksaa... JAKSAA perkele, jaksaa mitä, molemmat käydään töissä ja MINÄ se oon lapsista vastuussa, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mä oon niin täynnä tätä, mieluummin otan täyden vastuun lapsista kuin elättelen toivoa että mies joskus "tajuaisi" sitä ottaa.

Että moikka vaan ap jos oot meidän naapuri, teidän naapurin akka sai vaan tarpeekseen. :)

Vierailija
2/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, ei muuten mitään mutta huvittaa tuo noitten täydellisyyttä hipova elämä. Ja bytheway, huusivat niin että koko kulmakunta takuulla kuuli. Ihanaa, että hekin ovat kuitenkin ihan tavallisia kuolevaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mun exä ja täydellinen ihqu ihanuus elämä ja ihquakin ihqumpi pintaliitopissis taitaa tapella niin että koko naapurusto raikaa!! :D

Vierailija
4/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella täydellisillä? Ei kaikki ihmiset huuda ennen kuin oikeasti on kuppi nurin, vaikka ongelmia olisi aiemminkin.

Vierailija
5/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä? Huutako vai joko lasit helisemässä?

Vierailija
6/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kait nekin joskus riidellä?

Vierailija
7/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nainen huutaa ja inttää "kerro mulle mihin mä menen"

Vierailija
8/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sillä osansa riitaan kun mies saapui aamulla klo 10 taksilla kotiin... Ap

Vierailija
9/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva naapuri täydellisillä.

Vierailija
10/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:52"]Siellä nainen huutaa ja inttää "kerro mulle mihin mä menen"
[/quote]

Käy vinkkaan sille naiselle, että voi nyt aluksi tulla teille. Selvität kunnolla riidan syyn ja raportoit meille av:lle.

Vierailija
11/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:12"]

Oliskohan sillä osansa riitaan kun mies saapui aamulla klo 10 taksilla kotiin... Ap

[/quote]

Saitko nukuttua, kun vahdit monelta tulee? Ehditkö välillä käydä vessassa tai syödä?

Vierailija
12/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin hauskaa on?

Vierailija
13/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:39"]

Mikä siinä niin hauskaa on?

[/quote]

Vahingonilo siitä, kun toisillakin menee huonosti.

Vierailija
14/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti...  meillä huudetaan kans joskus niin että olis kyl ihan omaa luokkaansa jos joku naapurin kylä kuulis. Riidellään joskus ja silloin kun riidellään niin tehdään se valitettavasti äänekkäästi ja hyvin epäkypsästi. Mutta sen voin sulle ap kertoa että meidän riitelyn äänekkyys ei kyllä todellakaan kerro suhteemme tilasta. Sen sijaan sinun vahingonilo antaa jotain vihiä omasta hyvinvoinnistasi...

Vierailija
15/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:n elämä köyhää, jokainen pari riitelee, myös menestyvät. Siinä kateellinen