Paksupohjaloaferit IS: Tässä ovat kevään suosikkikengät – jalassa nyt ”kaikilla” tyylikkäillä tyypeillä
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008614796.html
Eikö tavalliset loaferit riitä?
Kommentit (51)
Olen säästänyt yhdet ja joka kolmas vuosi on muotia. Ihanat jalassa. Tätikengät.
Vierailija kirjoitti:
Typerän näköiset, niinkuin paksupohjaiset yleensä
No mutta kun ne on muotia, niin silloin mammojen ne pitää saada jalkaansa.
Loafereilla ja paksupohjille on paikkansa mutta ei ehkä yhdessä :D mutta ei voi mitään, jos Kardashianit mainostaa noita niin sittenhän ne on pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko apinoida kun ei halua!
On. Eihän muotia muuten olisi, jos ei naiset sitä orjallisesti seuraisi.
Ikinä en ole loafereita omistanut enkä ajatellut ostaa nytkään. Rumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko apinoida kun ei halua!
On. Eihän muotia muuten olisi, jos ei naiset sitä orjallisesti seuraisi.
Naiset ja naiset. Ihan kuin miehet ei muka seuraisi muotia.
Pah, itse pidän paksupohja kengistä, aina ysäriltä asti;) Tuossa kyllä nuo kumisen näköiset monot olivat kamalat.
Omasta mielestä esim stiletto korkokengät ovat järkyn rumat.
"Tyylikkäillä"?!!!?? Karset klopottimet, noista on tyylikkyys kaukana. Rumat!
Pirun ruman näköiset. Jos nuo kaunottaret näyttävät tuolta, niin minä näyttäisin laitapuolen kulkijalta, joka kulkee suurissa, Tokmannin alelaarista löytyneissä miesten kengissä.
Kamalat.