Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuksesta

Vierailija
16.02.2022 |

Arkiliikunta on satunnaisesti lenkkeily. Työ suht. Fyysistä ja aktiivista työtä. Olen ollut vhh ruokavaliolla muutaman vuoden. Painonlasku jumittui. Kalorit n.1400. Voiko niitä nostaa 1800 jos aineenvaihdunta on hidastunut? Tietysti hh lisääminen tuo nestettä, mutta lähteekö se paino siitä kuitenkin alas? Tuntuu, että ilman nälkää ei tulosta voi tulla, sanokaa että oon väärässä. Pitäisikö 2 viikossa nähdä toimiiko? Kokemuksia sekaruokavaliolla laihduttamisesta, varsinkin keto/vhh ruokavaliosta siirtyneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sentään yrität ja se on tässä paras asia. :)

Pudotin painoa 89kg->78kg kolmessa kuukaudesta pysyvästi.

Salilla kolme varttia joka toinen päivä noin 45 min ja kevyillä painoilla ilman mitään jalkakyykkyjä tms.

Söin aamiaisen joka päivä, joka oli kaurapuuroa ja kahvi. Päivällä söin banaanin tai jonkun hedelmän ja iltapäivällä desin turkkilaista jugurttia. Illalla söin pyttärin, kalaleikkeet ja perunoita, pastan, risottoa tai vaikka pitzan puolikkaan, mutta määrä oli sellainen että hieman jäi nälkä.

Punaista maitoa viisi litraa viikossa ja vettä joka päivä vähintään litra.

Kävelin myös lähes päivittäin 3-6km jos sää salli.

Muutaman kuukauden kuluttua kroppa oli semi-lihaksikas ja keräsi naisten katseita. Nyt on tämä hiton korona vähän kuihduttanut lihaksia, mutta paino on edelleen hallinnassa. Noin 80kg.

Karkkiakin saatoin syödä levyn verran suklaata viikossa, samoin jäätelöä tuli hotkittua usein.

Kun pääsin tähän rytmiin ei ole ollut mitään ongelmia ja ahminen on loppunut lukuunottamatta jotain yhtä viineriä ja kahvia kerran viikossa. Mun mielestä tärkeintä on ollut se, että vatsalaukkuun ei enää kertakaikkiaan mahdu mitään mättöjä.

Lihaa tulee syötyä puoli kiloa viikossa ja vihanneksia ehkä kilon verran. Hedelmiä ja marjoja varmaan alkle puoli kiloa.

Ruokaianeet joista luovuin kokonaan: Kaikki herkut, sipsit, mehut, limpsat, einekset, makkarat, kinkkuleikkeet, rypsiöljy, maissitärkkelys ja varsinkin palmuöljy..

Onnea yritykseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi