Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen vapautta päättyneestä ihmissuhteesta. Saanko tuntea? Onko sinulle käynyt niin? Mitä tunsit?

Vierailija
16.02.2022 |

Ymmärsin monien tapahtumien kautta ja miettien vuosien aikaisia tapahtumia, hetkiä yhdessä, miten vaikea ja hankala ihminen oli. On niin kevyt olla ja hengittää vapaasti, kun tiedän, että hän ei kuulu enää minun elämääni. Asiat vain joskus selviävät myöhään, jopa liian myöhään, mutta myös loksahtavat kohdilleen hyvään ja sopivaan aikaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmasti tuntea. Myrkylliset ihmissuhteet ovat usein liian pitkiä. Ihminen ei jotenkin jätä ihmissuhdetta, vaikka pitäisi. Se voi olla parisuhde, ystävyys, kaveruus.

Vierailija
2/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan edelleen sen huojennuksen tunteen, kun sain eron ensimmäisestä aviomiehestäni. Aamulla ensimmäisenä ajattelin, että miten on niin mukavaa herätä uuteen päivään. Sitäkin ratkaisua lykkäilin liian pitkään. 

Myös muutaman ns. ystävän taakse jättäminen on ollut helpotus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso, vanhemmat, lapset, ystävyys, tuttavuus, sukulaisuus ja kaikki ihmissuhteet pitäsi olla sellaisia, että sinä itse voit hyvin ja myös muut ympärillä voi hyvin. Kaikilla ihmisillä ei ole silmää hyvälle toiminnalle. Paikka voi olla koti, ystävän tapaaminen, työpaikka, sukulaissuhteet. Jos näissä jossain alkaa olla hankalia ihmisiä, niin ei se kiva ole kenellekkään. 

Vierailija
4/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia fiiliksiä eli 10 vuotta sitten päätin lapsuudesta asti jatkuneen ystävyyden, joka ei varmaan koskaan ystävyyttä ollutkaan. Se olisi pitänyt päättää jo aikaisemmin, mutta opinpahan monta asiaa. Toivon kuitenkin tuolle ihmiselle kaikkea hyvää ja nykyään muistelen myös hyviä hetkiä hänen kanssaan joskus.

Vierailija
5/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tuntea. Moni ei edes vaikeana tyyppinä ymmärrä mitä stressiä voivat toisille ihmisille aiheuttaa. Eikä heitä kyllä kiinnostakkaan. Eivät edes halua kysyä, mitä toiselle kuuluu, joka on tärkeä asia. Ystäväni usein pohtii kaikkien sanomisia todella pitkään ja hänelle se on tosi kova paikka. Itse en niinkään pohdi, mutta mietin aina miltä toisesta tuntuu.

Vierailija
6/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ihmissuhteet eivät palvele ja niistä pitää jättäytyä. Sen tein👍

Vierailija
7/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa;).

Vierailija
8/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, varmasti ihana olotila.

Vierailija
9/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin varmaan toistemme kavereita. Tunne on molemminpuolinen, oli huojentavaa, kun sinusta ei enää kuulunut. Kanssasi oli vaikeaa jo vuosia, en vain saanut itse lopetettua ystävyyttä.

Vierailija
10/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin varmaan toistemme kavereita. Tunne on molemminpuolinen, oli huojentavaa, kun sinusta ei enää kuulunut. Kanssasi oli vaikeaa jo vuosia, en vain saanut itse lopetettua ystävyyttä.

No anna sitten vinkki, jos tunnetaan. Luulen, kyllä ettei meistä ole tämä tarina.

Vierailija
11/12 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvannut eroni jälkeisiä tunteita samaksi kuin miltä Virosta tuntui Neuvostoliiton sorron jälkeen.

Ikävä kyllä suomalainen yhteiskunta vaan on sellainen että lastani en enää ole nähnyt. Silti ottaisin eron uudelleen - niin kova oli kokemus.

Vierailija
12/12 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus on ihana tunne. Vaikeat, uhmakkaat, valehtelevat ja syyttä syyttelevät ihmiset jäävät minun elämästä aina pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän