Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin alkaa varatun miehen kanssa

Vierailija
16.02.2022 |

S e ksisuhteeseen, mutta onneksi tulin järkiini ajoissa. Kaduttaa kyllä se hetken viestittelytkin kun aiheet oli aika.. no.. eroottisia. Olen ihan hirveä ihminen kun edes aloin viestittelemään. Miten pääsen yli? Mulla on korkea moraali, ja vahva omatunto joka soimaa kaikesta väärästä mitä teen. Tekis mieli tehä itelle jotain, mutta en ehkä kuitenkaan. Auttakaa mua pliis....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät viestit häneltä, et ota itse enää yhteyttä ja koitat unohtaa kyseisen helmen.

Varattuihin sekoamalla ei saa kuin paljon pahaa aikaiseksi, joten ole ylpeä siitä, että osasit tehdä oikean päätöksen.

Vierailija
2/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat vain asian ja jatkat elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estät viestit häneltä, et ota itse enää yhteyttä ja koitat unohtaa kyseisen helmen.

Varattuihin sekoamalla ei saa kuin paljon pahaa aikaiseksi, joten ole ylpeä siitä, että osasit tehdä oikean päätöksen.

Vihelsin pelin poikki eli kirjoitin sille, etten haluakaan yhtään mitään ja ei se varmaan ole enää vastannut. kirjauduin sieltä sovelluksesta pois koska en halua nähdä hänen viestejään. Ap

Vierailija
4/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että teit virheen ja tämä oli tässä.

Etkä sitten enää ole yhteydessä.

Vierailija
5/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei ehtinyt tapahtua mitään kamalaa. Onnittele itseäs että tulit järkiisi ja unohda koko juttu sen jälkeen.

Vierailija
6/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vain miettimään, miten jotkut pystyy ihan kevyesti pettämään tai alkamaan varattujen kanssa. Itse en pystyisi elämään itseni kanssa jos olisin alkanut suhteeseen. Enkä jeesustele, vaan ihan oikeasti, se paukuttais koko ajan tuolla takaraivossa että olet paha ihminen,.miten pystyt tekemään tuollasta jne. Ap

Vierailija
7/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea järkevästä päätöksestä. Varattuun sotkeutuminen ei tuo kuin sydänsuruja ja ongelmia.

Vierailija
8/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä. Syy miksi aloin edes viestitellä oli joku tyhmä jännityksen halu ja huomion halu, koska en ole kauheasti saanut miehiltä huomiota koskaan. olen siis vähän epätoivoinen. Mutta päätin että noin epätoivoiseksi en ala, että varattujen kanssa. Ap

Vierailija
9/9 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sortunut tähän. Syy, rakastuin mieheen, ja hän minuun. Hän piiritti minua varmaan yli puoli vuotta, suutuin hänelle ensimmäisen kerran kun tajusin mitä hän yrittää. Hän vaan väsytystaktiikalla sai mun mielen muuttumaan ja nyt sit ollaankin oltu yhdessä kolme vuotta parisuhteessa ihan. Olihan se myrkyisää se alku mutta se nyt meni noin. Muutama ystävä vain tiesi, ei oltu julkisesti yhdessä siis ennen miehen eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä