Miksi kissat ovat niin tyhmiä että syvät kasveja vaikka niiden pitäisi olla 100% lihansyöjiä?
Nytkin on lapsen rairuoho/ohra -istutus syöty, kissa vain istuskelee muina miehinä keskellä astiaa ja mutustelee tyytyväisenä ruohoa kuin mikäkin jäniseläin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa ei syönyt edes sille kasvatettua kissanruohoa, ei myöskään ole koskaan oksentanut karvapalloja tms. Viimeisen vuoden aikana on oksentanut kerran. Ehkä riippuu ruokavaliosta?
Joko valehtelet tai sitten kissasi menee piiloon Ja oksentaa sinne lätäkön silloin kun et ole näkemässä. Yleistä tietoa että kissat syövät ruohoa jotta niiden olisi helpompi oksentaa. Koiratkin tekevät samoin.
Ei ole ainakaan löytynyt salaisia oksennuskasoja mistään. Ja ruohoa se ei syö, se nyt on varma sisäkissana.
Voi kai be tulla kakankin mukana
Eivät tule vaan ainoastaan oksennuksen mukana. Oksentaminen on se funktio minkä takia kissat syö ruohoa ja kaikki kissat myös oksentava lähes saman tien kun ovat sen heinän kitusiinsa vetäneet.
Kannattaa hakeutua hoitoon. Raitis alkoholisti EI laske päiviä. Päiviä laskevat ovat kuivilla ja miettivät koska taas saavat juoda.
Alkoholismi on sairaus nykytietämyksen mukaan.
T. Kokemusasiantuntija, isäni oli alkoholisti.
Itse olen päihdetyöntekijä. Ja juu. Käytän alkoholia. Sillain joskus ja jouluna.