Itsekäs naapuri.
Edellinen keskusteluni jostainsyystä poistettiin. Onko oikein että naapurini (joka on lääkäri.) ei suostu nopeasti vilkaisemaan lapseni kipeää jalkaa vapaapäivänään? Eikö se ole itsekästä? Miksi ei voi käyttää noin 25min aikaa että toisen lapsiperheen elämä helpottuisi?
Olisin kahviakin ja pullaakin tarjonnut vastineeksi.
Oletteko te samanlaisia? Kieltäydyttekö auttamasta läheisiänne?
Kommentit (16)
Tulisitko tekemään lumityöt ja pudottamaa lumet katolta? Vai ootko itsekäs paskiainen? T. Naapurisi
Siis onko ap todellakin tosissaan tämän asian kanssa? Eilen aloitus todettiin surkeaksi provoksi. Nyt ap yrittää uudestaan samalla aloituksella. Voiko joku olla noin törkeä?
Ei liity aiheeseen mitenkään. En tee sellaisia asioita työkseni. Kysymys oli ammattiosaamisen hyödyntämisestä "erityishädässä". Ap
Keksi parempi provo, tuo ei saa pisteitä.
Provosta tekee erityisen surkean se, että hän yrittäisi tarjota vielä kahvia ja pullaakin, ja veisi lääkärin aikaa vielä lisää.
Tule kysymään minulta. Olen antanut monelle kyselijälle oikean arvion tulevasta diagnoosista ja samalla pyytänyt varaamaan ajan lääkärille. Jälkeenpäin ovat kiitelleet, että miten osasinkin ohjata heidät suoraan oikealle erikoislääkärille.
hoitsu
Ja jos toisella puolella asuu kirurgi, niin eikös se voi suorittaa leikkauksen siinä keittiön pöydällä kääretorttua vastaan. Pitäähän naapuria auttaa.
Jos mun naapuri alkaisi ehdotella mulle että tutkisin hänen lääkäriä tarvitsevia lapsiaan vapaa-ajalla ilmaiseksi, tekisin lastensuojeluilmoituksen vaille asiallista hoitoa jätetyistä lapsista ja sen jälkeen ottaisin yhteyttä poliisiin ja pyytäisin soittamaan naapurille häirinnän lopettamiseksi. Jos kyselyt jatkuvat haen lähestymiskieltoa ja teen rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä.
Mulla naapuri pyysi kattomaan tietokonetta kun oli Windows jumissa. Asensin siihen Linuxin ja lähdin kotia, laitoin ovikellon pois päältä 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei liity aiheeseen mitenkään. En tee sellaisia asioita työkseni. Kysymys oli ammattiosaamisen hyödyntämisestä "erityishädässä". Ap
Kai Ap tiedät, että "erityishädän" vilkaisusta on kohteliasta maksaa "erityishätä"-hinnaston mukainen korvaus?
Tuskinpa naapuri on kouluttautunut lääkäriksi voidakseen antaa sinun hyödyntää ammattitaitoaan ilmaiseksi.
Jos sun naapurissa asuu sähköasentaja, joka on jonkun yrityksen palveluksessa, niin meetkö ja pyydät sitä tekemään sulle johtojen vedot seiniin, ja tulisko se? Mikä on vakuutusturva hänellä jos tekiskin virheen.
Lääkärillä voi olla vähän sama juttu, sen lisäksi, että ei vapaa-ajalla tarvitse jokaisen vaivoja käydä tutkimaan, toki lääkäri on velvollinen auttamaan hätätilassa olevaa vapaa-ajallaankin. Niin kuin toki kaikki muutkin.
Minä mielelläni hoitaisin naapurin lapsia illat ja vapaapäivät, koska en millään saa työpäivinä tarpeeksi hoitaa muiden lapsia, on se niin suuri intohimo, että voisin tehdä sitä 24/7 ja tietenkin ilmaiseksi :D
Kamala naapuri sulla.