Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pervo yksiavioinen nainen.

Vierailija
16.02.2022 |

Taitaa olla mahdotonta löytää pervo nainen saatika pervo yksiavioinen nainen.

Nainen jonka kanssa voisi nauttia seksistä sen kaikissa muodoissa.

Tuntuu, että kaikki naiset ovat täysin vaniljoita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä todennäköistä kuin löytää yksiavioinen alfamies.

Vierailija
22/24 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä todennäköistä kuin löytää yksiavioinen alfamies.

Meillä on varmaan erilainen käsitys alfamiehistä. Oikean alfamiehen ei tarvitse hakea hyväksyntää muista naisista, eikä näyttää muille miehille. Ei ole mitään tarvetta kun ego on muutenkin niin suuri, että huokuu ympärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mutta olen niin introvertti, että minut on vaikea löytää, saati pyydystää. Monet aktiivisesti yrittävät vaikka olen niin piilossa kuin mahdollista. n 40v. Tosi vaikeaa myös löytää mies, jonka tuleminen elämääni jollain tapaa korottaisi elämääni, niin en etsi ketään. Olen ihan onnellinen yksin, niin saisi olla aika ainutlaatuinen yksilö, että vaivautuisin vaarantamaan rauhani.

Vierailija
24/24 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, mutta olen niin introvertti, että minut on vaikea löytää, saati pyydystää. Monet aktiivisesti yrittävät vaikka olen niin piilossa kuin mahdollista. n 40v. Tosi vaikeaa myös löytää mies, jonka tuleminen elämääni jollain tapaa korottaisi elämääni, niin en etsi ketään. Olen ihan onnellinen yksin, niin saisi olla aika ainutlaatuinen yksilö, että vaivautuisin vaarantamaan rauhani.

Kuulostat upealta naiselta. Toivotan sinulle hyvää jatkoa. Ja juuri sen verran sosiaalista elämää, kuin haluat. Tiedän miten rasittavia suurin osa ihmisistä on.

Terveisin introvertti mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä