Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa normaaleja hyviä ihmissuhteita?

Vierailija
16.02.2022 |

Vaikka muutan omaa toimintaani ja opettelen esim asettamaan rajoja, niin minusta ei kuitenkaan kiinnostu sellaiset ihmiset jotka itse puolestaan pystyisivät hyviin suhteisiin vaan sellaiset jotka pyrkivät hyväksikäyttämään (esim naimisissa olevat miehet). Mikä minussa on vikana ja miten korjata sitä? Vai tyydynkö vaan olemaan yksin ilman ihmissuhteita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteydessä tulee mieleen ohje ihmiselle, joka on eksyksissä tuntemattomassa kaupungissa: ”valitse itse, kuka sinua auttaa”. Tällä tarkoitetaan sitä, että huijarit ja hyväksikäyttäjät etsivät katseellaan ja lähestyvät äkkiä eksyneen näköistä ihmistä. Kun itse ottaa aikansa ja valitsee ohikulkijoista jonkun omilla kriteereillään, saa todennäköisemmin vilpitöntä apua.

Vaikka nyt ei olekaan kyse avuntarpeesta, niin periaate on sama. Ota valinta omiin käsiisi, lähesty ihmisiä itse ja kirjaa vaikka ylös, mitä vähimmäistoiveita sinulla on ihmiselle, jonka kanssa tutustut lähemmin.

Vierailija
2/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko harrastuksia? Onko vapaaehtoistyötä? Onko seurakuntaa jossa voi auttaa? Käytkö konserteissa? Kuulutko johonkin yhdistykseen jonka piirissä voi järjestää asioita (myyjäisiä, tapahtumia, retkiä)? Osaatko laulaa niin että voisit mennä kuoroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähestynyt ihmisiä, jotka minusta vaikuttavat mukavilta. Ja kyllä, hyväksikäyttävät paskiaiset edelleen lähestyvät omaehtoisesti.