Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei. Piilotin eilen kyläpaikan ruuat taskuihini ja nyt ne ovat kuivuneet sinne, koska unohdin asian.

Vierailija
16.02.2022 |

Kylässä oli tarjolla aivan hirveää makaronilaatikkoa. Kehuin, että todella hyvää samalla koitin niellä sitä, nenää pidelleen.
Ei tullut mitään. Ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin pikkuhiljaa kouria lautasellinen ruokaa taskuihini.
No arvatkaapa vain, että muistinko niitä enää kotona ja nyt ne ovat kuivuneet farkkujen taskuihini.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa ruokiksella tekemässä samaa temppua uudelleen. Työkaveri tarjosi kuivan pullan ja minulla on nielemisvaikeuksia.😯 Siinä samassa ymmärsin, että taskuni ovat jo täynnä.

T. Ap

Vierailija
2/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Nyt oli jo yritystä provolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
4/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
5/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ollut ulkomailla aamubuffetissa hotellilla,jossa vahditaan jokainen suupala. Köyhien hotelli.

Vierailija
6/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...

Hymähdin, joten annetaan 1/5

Vierailija
7/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arfid?

Vierailija
8/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käärinyt voisarven servettiin ja laittanut takin taskuun hotellin aamupalalla.

Vierailija
9/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on usein kolme pihviä per tasku, jos sattuu tulemaan nälkä jossain vaiheessa. Eivät kerkeä kuivua.

Vierailija
10/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kuivaa korppua käärisi mihinkään paperiin vaan sellaisen suuren voisarven. Sen voi huoneessa avata paketista ja laittaa jääkaappiin.

Vierailija
11/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu. Unohdin talvitakin taskuun kourallisen koirannameja. Kun hain seuraavana syksnä talvitakin eteisen kylmävarastosta, tasku oli pureskeltu auki ja hiiret juhlineet nappuloilla. Näin siitä huolimatta, että takki oli naulakossa.

Vierailija
12/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tapa on Kääriä voisarvi paperiin ja laittaa suoraan laukkuun. Jos on kallis tai jopa ylihintainen aamupala niin olen siihen oikeutettu.

Vierailija
13/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla otan takeaway kahvin ja avaan kääreen laukusta.

Vierailija
14/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus leivoin pipareita ja tarjosin lapsille ja heidän kaverilleen joka oli kylässä. Kun lapset olivat lähdössä ulos, tää kaveri ryntäsi keittiöön ja tunki takin taskut täyteen pipareita. Mua asia vain huvitti kunnes kuulin että tää lapsi parka oli huostaanotettu pian sen jälkeen. Hyvä että sai ne piparit jos oli muuten huonot olot.

Tällainen tarina tuli mieleen ap:n provosta.

Vierailija
15/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ollut provo.

Vierailija
16/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en ole viitsinyt kokeilla.

Vierailija
17/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi vastata että eikö minulla ole varaa laukussa olevaan kääreeseen. Niin köyhä en ole etteikö minulla olisi ostaa omaa kaupungilta. Mutta periaatteessa olen jo maksanut siitä ennen hotellin varaamista. Ja joskus aamupalalla ei saa oikein mitään alas ja olen kuitenkin siitä maksanut.