Olisi ihana laittaa sandaalit, mutta
Mulla pottuvarpaissa psoriasis. Rumat on kynnet ja moni varmaan luulee, että kynsisieni :'(
Kommentit (9)
Kumisaappaat tuonne pitää laittaa. Vettä sataa.
Mitä väliä, mitä joku random ajattelee! Sandaalit jalkaan vaan!
Ja kesämekko tai lyhythihainen tai shortsit. Vaan ei tällä psori- iholla ... Nukkuisin kesän ohi, jos tältä kutinalta sais ees yhden yön nukuttua.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:11"]Ja kesämekko tai lyhythihainen tai shortsit. Vaan ei tällä psori- iholla ... Nukkuisin kesän ohi, jos tältä kutinalta sais ees yhden yön nukuttua.
[/quote]
Kurjaa :( Minulla vain pottuvarpaiden kynsissä ja päänahassa muutama laikku. Toivottavasti ei leviä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:11"]Ja kesämekko tai lyhythihainen tai shortsit. Vaan ei tällä psori- iholla ... Nukkuisin kesän ohi, jos tältä kutinalta sais ees yhden yön nukuttua.
[/quote]
Nimenomaan tuolla iholla! Aurinko auttaa psoriin nopeasti. 2-3 päivää auringonvaloa ja jos vain mahdollista, merivettä, niin jo alkaa kutina hellittämään. Been there!
Kukaan ei huomaa sukkien läpi. Eihän suomalainen paljaisiin jalkoihin sandaaleja laita.
Sama täällä, paitsi on juoksijan varvas, toinen pottuvarpaan kynsi on pahasti mustunut. Ei voi lakallakaan peittää eikä sitä kai edes suositella. Minä luulin sitä pitkään itsekin kynsisieneksi.