Kysy Tuomas Enbuskelta!
Rakastan kysymyksiä, pieniä ja suuria. Olen aina rakastanut. Jo 9-vuotiaana jäin pohdiskelemaan aspergerinsyndroomaisen tarkkuudella kysymyksiä kuten "Miksi on jotain sen sijaan ettei olisi mitään?" tai "Miten Adam Smithin liberalismi toimisi modernissa markkinataloudessa?". Minua kiinnosti kaikenlaiset asiat ja olinhan huomattavasti keskivertoa älykkäämpi, nykykäsityksen mukaan nero. Nyt haluaisin, että kyselisitte minulta kysymyksiä. Olenhan ihminen, eläin joka haluaa huomiota.
Liittykää meihin #elcrew
Kommentit (92)
Miksi kissa ei juo vesikupista jos se on ruokakupin vieressä?
Hävettääkö Enbuskea, että ei ole saanut käytyä peruskoulun lisäksi mitään muita kouluja, vaikka esittää sivistynyttä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Olen ihminen, joka joko tietää jostain asiasta kaiken, tai sitten en yhtään mitään. Kissoista en ole kiinnostunut.
Oliko se Linnanahde oikeasti siellä maailmanpyörässä ja kuka se toinen mies oli?
Oletko Marx-Lenin-vai maoismin kannalla? Vai, että nämä ovat kaikki vain kulkuväyliä kohti totuutta?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"]
Mikä on ÄO:si?
[/quote]
Erittäin todennäköisesti korkeampi, kuin sinun ÄO:si.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Olen ihminen, joka joko tietää jostain asiasta kaiken, tai sitten en yhtään mitään. Kissoista en ole kiinnostunut.
[/quote]
Eikä monikaan mirri sinusta, tässä onkin ongelmasi.
Oliko se hometalo suhteenne kolmas osapuoli?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:04"]
Hävettääkö Enbuskea, että ei ole saanut käytyä peruskoulun lisäksi mitään muita kouluja, vaikka esittää sivistynyttä?
[/quote]
Ja näin kirjoittaa henkilö, joka ei edes esiinny omalla nimellä. Säälittävää.
Ei hävetä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:07"]
Oletko Marx-Lenin-vai maoismin kannalla? Vai, että nämä ovat kaikki vain kulkuväyliä kohti totuutta?
[/quote]
Olen liberalismin kannalla.
Käykö skatermekkko ja lv-veska hyvin yhteen?
Milloin huomasit muistuttavasi Omen-elokuvan pikkupoikaa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:05"]
Oliko se Linnanahde oikeasti siellä maailmanpyörässä ja kuka se toinen mies oli?
[/quote]
Mitä Linnanahde vastasi, kun kysyit tuota häneltä?
Mitä Juuso Myllyrinteelle kuuluu? Tapaatteko usein?