Näin Annelin
Olen kamala juoruakka mutta näin siis Annelin. Jäin miettimään, miten tolkuttoman vaikeaa hänen täytyy olla kulkea kun kasvot on kaikkien tiedossa. Näytti ihan tavalliselta ja onnelliselta äidiltä.
Kommentit (25)
Miksi olisi vaikeaa? Miksi vaivata päätään sillä mitä muut kuvittelee kun itse kuitenkin tietää totuuden?
Mietitkö että niillä käsillään hän on tappanut ihmiswn
Tuntuu surulliselta ajatella, että kaikki tuntevat. Toivottavasti hän jaksaa hyvin tämän kurjan julkisuuden kanssa. Ihmiset voivat ovat olla ikäviä ja kommentoida, vaikka kaikkeen ei tarvitsisi puuttua.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:06"]
Mitä osti?
[/quote]
En katsonut. Mulle tuli sellainen äidillinen lämpö häntä kohtaan. Että toivon että hän on saanut riittävästi terapiaa ja tukea ja sopeutuu ihan tavalliseen elämään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:08"]Tuntuu surulliselta ajatella, että kaikki tuntevat. Toivottavasti hän jaksaa hyvin tämän kurjan julkisuuden kanssa. Ihmiset voivat ovat olla ikäviä ja kommentoida, vaikka kaikkeen ei tarvitsisi puuttua.
[/quote]
Mitäs tappoi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:57"]Olen kamala juoruakka mutta näin siis Annelin. Jäin miettimään, miten tolkuttoman vaikeaa hänen täytyy olla kulkea kun kasvot on kaikkien tiedossa. Näytti ihan tavalliselta ja onnelliselta äidiltä.
[/quote] no hän ansaitsee sen
Mitvit, eikös Annelin pitäisi olla vankilassa sen pedofiilijutun takia?
Tiesitkö sen sinua vielä tahtovan?
Siinä rikollinen, jolla riittää puolustajia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:10"]
Tuli ovat sana liikaa 7
[/quote]
Niin mitä? En ymmärrä tekstiäsi. Sanskriittiako
No joka tapauksessa, toivon hänelle paljon kaikkea hyvää. Lämpöpuuskassani olisin halunnut halata, että eteenpäin vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:10"]
Tuli ovat sana liikaa 7
[/quote]
Niin mitä? En ymmärrä tekstiäsi. Sanskriittiako
[/quote] olen viestin numero 7 kirjoittaja ja kirjoitin siihen yhden sanan liikaa.
Kai senkin jotain pitää syödä, niin en pidä kauheen ihmeellisenä että olet nähnyt sen kaupassa.
...Minä halusin tavata Annelin, koska tiesin sen vielä minua muistavan... Eijän elämä paljoa tarjonnut, sateenkaari päättyi nakkikioskille....
no muistakaa nyt se jukka.....ja isättömät lapset!
Killeriannelin? Mitä teki?