Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada seksiä vieraalta mieheltä!

Vierailija
29.06.2015 |

Hei kaikki! Täällä kirjottelee 21-vuotias nainen joka haluaa seksiä vieraalta mieheltä. Tilannehan on siis tämä!

Olen ollut viimeiset 6 vuotta parisuhteessa ja halu seksiin muun kun oman kumppanin kanssa on kova. Molemmilla on lupa harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella jos tilanne tulee kohdalle eli avoimessa suhteessa ollaan. Reilu vuosi sitten tästä sovittiin mutta kumpaakaan ei ole lykästänyt.

Nyt haluaisin siis tietää että miten lähestyn miehiä esimerkiksi baarissa? En koskaan ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa joten yhden illan jutuista ei ole tietoa. Toivoisin mielipiteitä erityisesti ikäisiltäni miehiltä ja "miestennielijöiltä" :D Kiitoksia jo etukäteen!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla että teillä toimii homma noin :) kiitos kun vastasit!
Ap

Vierailija
2/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa lompakkosi ja sitten vasta reitesi...eihän kaikki tykkää suomisiiderivalaista..
Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan koe olevani mikään siiderivalas, pitkä ja hoikka ennemmin. Sitäpaitsi siideri on pahaa. Mutta kiitos mielipiteestäsi Tero :)
Ap

Vierailija
4/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valas olet, vitun horo.

Vierailija
5/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielit siis saada vierasta miestä baarista? Mun itse ei ole koskaan tarvinnut aloitetta tehdä (oikeastaan missään), miehet on usein sen verran uskaliaita baareissa että tulee joka kerta joku juttusille (vaikka olisin oman mieheni seurassa). Aloita hymyilemällä, siirry heittämään small talkia jos mies ei itse lähesty. Asiat yleensä rullaa kuin itsestään jos osaa olla rento ja oma itsensä (tietysti teillä täytyy vähän synkatakkin). Miehet (ja naiset) harvemmin lähtee vakavaa suhdetta baareista etsimään, eli seksi on useimmilla mielessä jos kapakasta jotain hakee darran lisäksi.
Kaikista helpointahan se varmasti on netissä, kunhan muistaa tehdä selväksi mitä etsii. Ilmaisia seuranhakupalveluja on moneen lähtöön.
n21

Vierailija
6/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:54"]

Mielit siis saada vierasta miestä baarista? Mun itse ei ole koskaan tarvinnut aloitetta tehdä (oikeastaan missään), miehet on usein sen verran uskaliaita baareissa että tulee joka kerta joku juttusille (vaikka olisin oman mieheni seurassa). Aloita hymyilemällä, siirry heittämään small talkia jos mies ei itse lähesty. Asiat yleensä rullaa kuin itsestään jos osaa olla rento ja oma itsensä (tietysti teillä täytyy vähän synkatakkin). Miehet (ja naiset) harvemmin lähtee vakavaa suhdetta baareista etsimään, eli seksi on useimmilla mielessä jos kapakasta jotain hakee darran lisäksi. Kaikista helpointahan se varmasti on netissä, kunhan muistaa tehdä selväksi mitä etsii. Ilmaisia seuranhakupalveluja on moneen lähtöön. n21

[/quote]Oliko tämän tarkoitus olla itsesi kehumisviesti vai jonkinlainen neuvo AP:lle?

Vierailija
7/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet baaritiskille nojailemaan ja silmäilet raukeasti ympärillesi, niin hetkessä siihen pörähtää drinkit tarjoaja. Otat drinkin vastaan ja ilmaiset kainosti punastellen, että nyt tekis mieli. Ei haittaa, vaikka olisit susiruma (tiedät kai mitä susiruma tarkoittaa?), ihan varmasti saat jonkun mukaasi kun et ala nirsoilemaan. Ei se vieraan miehen saaminen yhden illan, tai vaikka kahdenkin,  seuraksi ton enempää naisetta vaadi.

Jos haluat juuri tietyn miehen, niin sitten se on naisellekin hankalampaa. Niillä tietyillä miehillä kun on muitakin ottajia, jotka sun pitää ensin päihittää ja kampittaa. Sekään ei aina riitä, kun komistus ilmoittaakin olevansa enemmän kiinnostunut miehestäsi.

Vierailija
8/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva tulla kurkkimaan taas ketjua kun olen saanut jopa muutaman asiallisen vastauksen! Suuri kiitos niistä!

Ihan jokaisen matkaan en lähde joten ne "susirumat" ei kyllä kelpaa. Onneksi tiedän olevani kaunis joten eiköhän omaa makua miellyttävää seuraa ole saatavilla. Lupaan ilmoittaa tänne heti kun lykästää! :D
Ap

Vierailija
9/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se yleensä kauheasti vaadi. Juttelemaan vaan ja yrittää saada keskustelua aikaan. Uskon ettei kukaan mies ainakaan paheksu sitä jos nainen tulee juttelemaan. Tuskin mikään tietty asia ratkaisee miten asiat päättyvät, mutta jos teillä synkkaa ja molemmat haluaa samaa asiaa niin homma rullaa ittestään eikä tarvitse miettiä mitään iskulauseita. Itse olen ainakin sitä mieltä:)
T. Mies _20

Vierailija
10/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:57"]

Hei kaikki! Täällä kirjottelee 21-vuotias nainen joka haluaa seksiä vieraalta mieheltä. Tilannehan on siis tämä! Olen ollut viimeiset 6 vuotta parisuhteessa ja halu seksiin muun kun oman kumppanin kanssa on kova. Molemmilla on lupa harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella jos tilanne tulee kohdalle eli avoimessa suhteessa ollaan. Reilu vuosi sitten tästä sovittiin mutta kumpaakaan ei ole lykästänyt. Nyt haluaisin siis tietää että miten lähestyn miehiä esimerkiksi baarissa? En koskaan ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa joten yhden illan jutuista ei ole tietoa. Toivoisin mielipiteitä erityisesti ikäisiltäni miehiltä ja "miestennielijöiltä" :D Kiitoksia jo etukäteen!

[/quote]

Mitä helvettiä? Joo. En kyllä haluaisi sun kaa seurustella, saatika tuntea.

Vierailija
11/15 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:57"]

Hei kaikki! Täällä kirjottelee 21-vuotias nainen joka haluaa seksiä vieraalta mieheltä. Tilannehan on siis tämä! Olen ollut viimeiset 6 vuotta parisuhteessa ja halu seksiin muun kun oman kumppanin kanssa on kova. Molemmilla on lupa harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella jos tilanne tulee kohdalle eli avoimessa suhteessa ollaan. Reilu vuosi sitten tästä sovittiin mutta kumpaakaan ei ole lykästänyt. Nyt haluaisin siis tietää että miten lähestyn miehiä esimerkiksi baarissa? En koskaan ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa joten yhden illan jutuista ei ole tietoa. Toivoisin mielipiteitä erityisesti ikäisiltäni miehiltä ja "miestennielijöiltä" :D Kiitoksia jo etukäteen!

[/quote]

Mitä helvettiä? Joo. En kyllä haluaisi sun kaa seurustella, saatika tuntea.

[/quote]

No niinpä.. JOS tulee kohdalle ei ole sama asia kuin että mennään HAKEMAAN

Vierailija
12/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksestasi 20 vuotias mies! :) lisää vastauksia ehkä kaipailisin.

Ja teille kahdelle muulle: En myöskään haluisi seurustella teidän kanssanne sillä tahdon olla oman mieheni kanssa. Tämä juttu on sovittu ja molemmat saavat etsiä ulkopuolista seuraa niin halutessaan, joten ongelma on teidän korvien välissä. :)
Ap

Vierailija
13/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin on, niin ongelma on siinä miten annat ymmärtää..

Vierailija
14/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:40"]

jos noin on, niin ongelma on siinä miten annat ymmärtää..

[/quote]

...eli ei heidän korvien välissä.

Vierailija
15/15 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:21"]Kiitos kovasti vastauksestasi 20 vuotias mies! :) lisää vastauksia ehkä kaipailisin.

Ja teille kahdelle muulle: En myöskään haluisi seurustella teidän kanssanne sillä tahdon olla oman mieheni kanssa. Tämä juttu on sovittu ja molemmat saavat etsiä ulkopuolista seuraa niin halutessaan, joten ongelma on teidän korvien välissä. :)
Ap
[/quote]
En ole ikäisesi nainen vaan vanhempi nainen.
Tapailen miestä joka on minua noin 15 vuotta nuorempi, hänellä avoin suhde.
Hyvin toimii homma. Taivaallista seksiä. Tutustuimme netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi