Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua - kesä tulikin ja olo lihava ja masentava!!!

Vierailija
29.06.2015 |

No niin, nyt vinkkiä kehiin. Olen sairastellut koko vuoden ja kroppa on levinnyt käsiin. 169cm ja 67kg ei paljoa naurata, olo on kun hylkeellä ja löllyvän löysällä merimursulla. Ja nyt se kesä sitten tuli, ennenkuin ehdin edes aloittaa korjaussarjan kropalleni. Näytän ihan hirveältä, vanhat vaatteet ei mahdu, päivittäin vain masentaa tämä lihonut ulkomuoto, jolle ei ole mitään itse voinut tehdä kun on ollut niin paljon sairaana. Nyt äkkiä vinkkiä kehiin mitä tehdä ja jotain tsemppiä! Eihän tämä kesä saa nyt mennä pelkästään itseään häveten !!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala mikä läski sä olet!!!!!
Mä en kyl kehtais sun kokosena liikkua mihinkää näin kesällä ku, kaikki kuitenki vaa tälläis sun läskejäs!
Mut hei, onneks mä oon norja ja hento kuin kukan varsi. Voin sentäs hyvillä mielin liikkua ulkona ja nauttia elostani. :)
- 172cm 140kg

Vierailija
2/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, anteeksi jos pahoitin mielesi. Nyt vaan puhun omasta itsestäni, en ole sinut painoni ja kroppani kanssa. Jos voisin hyvin tässä painossa niin homma olisi ok, mutta kun 10kg on tullut tahtomatta niin se saa mielen matalaksi. En ainakaan halua yhtään lisää painoa! Ne jotka ovat itseensä tyytyväisiä painossa missä hyvänsä, hyvä teille, mutta oma oloni on jo nyt hölskyvä ja tukala :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et pahoittanut mieltäni.
Ei, en ole minäkään sinut painoni kanssa enkä siedä itseäni peilistä katsoa.
Mutta asia on niin, että joko hyväksyt itsesi tai teet asialle jotain. Mä olen päättänyt pysyä tämmösenä läskinä mitä olen. Olen pari vuotta sitten ollu kovalla treenillä ja laihdutin yli 20 kiloa puolessa vuodessa, vaan takasinhan ne kilot sit tuli ja korkojen kera.
Sulla on mahdollista tehdä tolle asialle paljonkin, ja mielellään jotain muuta kuin täällä narista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi