Pelkään aloittaa seurustelua/parisuhdetta
Lähinnä siksi, että minulla oli joitain vuosia sitten jakso, jolloin minulla oli lukuisia seksipartnereita, ja pelottaa, että mies saa tietää, ja en tämän takia enää kelpaa parisuhteeseen.
En olisi halunnut uskoa todeksi, mutta niin moni on sanonut minulle, että sillä oikeasti on miehelle väliä, montako seksikumppania naisella on ollut, että ilmeisesti se vaan täytyy uskoa
Kommentit (10)
Siskon vinkki, jos sun sp-tautitestit negat, niin et ole velvollinen kertomaan yhtään kenellekään kuinka monen kanssa olet maannut, vaikka täälläkin kuka sanoisi mitä. Kannattaa myös miettiä haluatko olla sellaisen miehen kanssa joka kyselee ko. asisa tai tuomitsee muita.
Miksi tuosta täytyy kertoa?
Ymmärrän jos on sp tauti enkä välttämättä silloinkaan lähtisi sen kummemmin taustoittamaan.
Omalla kohdalla on osunut mustasukkaisia miehiä, joiden kohdalla oli ehdoton virhe olla avoin tässä asiassa. Eikä kumppanien lukumäärä ole kuin noin kymmenen mutta ohan liikaa sekin on näille.
Olen ihan tympääntynyt jo valmiiksi ajatuksesta selvittää seksihistoriaani jollekin mahdolliselle persreijälle. Noita kakoja nimittäin piisaa.
Jaaha, olet vaihtanut hieman näkökulmaa. Aihe yhä sama 🙄
Vierailija kirjoitti:
Siskon vinkki, jos sun sp-tautitestit negat, niin et ole velvollinen kertomaan yhtään kenellekään kuinka monen kanssa olet maannut, vaikka täälläkin kuka sanoisi mitä. Kannattaa myös miettiä haluatko olla sellaisen miehen kanssa joka kyselee ko. asisa tai tuomitsee muita.
Jos on useamman kanssa maannut on riski iso, että kumppani saa sen jotakin muuta kautta tietää. Siis ainakin jos nämä muut ovat samalta alueelta, ystäväpiiristä tms. Se on oikeasti tosi inhottava tilanne jos mies onkin sitä mallia, jolle tämä asia on dealbreaker ja saa myöhemmin tietää. Varmasti AP:kin tietää tämän ja ihan syystä on varuillaan. Kumppanien määrä ei kuitenkaan estä tai mahdollista hyvän ja rakastavan parisuhteen löytämistä, joten tsemppiä vaan AP:lle. Varmasti onnistuu kunhan löydät itsellesi sopivan miehen.
Itse olen päinvastaisessa tilanteessa kun itsellni on nolla seksipartneria ja olen sen avoimesti kertonut naisille, kun joitain syystä tai tosiesta asia on kiinnostanut. Asiaa ei ole tehnyt yhtään helpommaksi nais(t)en tajuta kun vaikka itseltäni puuttuu kokemus seksistä naisen kanssa, niin itselläni on useampi muutoin enemmän tai vähemmän läheinen nainen elämästäni.
On oikeastaan ollut paitsi jännittävää mutta myös hieman typerryttävää ja jollain tavoin myös hyvin antoisaa seurata reaktioita kun asian laidan olen kertonut.
Olen mm. saanut osakseni vastakysymyksiä siitä, olenko (kaappi)homo tai bi-seksuaali (e. onko mulla sitten miehen kanssa kokemusta seksistä kun nais(t)en kanssa ei ole). Onko minulla millaiset suhteet vanhempiini? Olenko (ollut) uskossa tai aseksuaali tai demisekuaali...
Ylipäätään vallannut epäusko ja saanut tosinaan aika vihlaiseviakin piikkejä. Kyllä tiedostam että seksi on ihan normaali asia kun ikään on jo enempi
Mutta silti useimmiten olen vain hämmentynyt. Ikäänkuin ei vosi olla lainkaan perusterve ja tavanomaisen sosiaalinen mies vailla katkeruutta tai erityistä itseinhoa tai sisällä kumpuavaa naisvihaa, jos ja kun ikää on jo "vähän" enempi.
Olen kyllä oppinut olematta itse nostamatta asiaa esille. Ketä se oikeasti edes kiinnostaa? (Vaikka ilm. joitain kun ovat halunneet asiasta kysyä) - Tosiin kuin minua ei mitenkään erityisen paljoa kiinnota kenenkään aiemmat seksikokemukset. - Mitä tällaisilla tiedoilla edes tekisin? - Pitäsikö kokea suorituspaineita? - Kokea syvää isteinhoa? Pyrkiä ostamaan seksi kokemus alan ammattilaiselta tai joltain muulta? Opetella valehtelemaan asiasta vai mitä?
Olen oman itseni ja sen toivon riittävän.
Vähän yritystä nyt, palstajonne. 1/5 -tosin monelle näyttää menevän läpi näinkin tasoton.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päinvastaisessa tilanteessa kun itsellni on nolla seksipartneria ja olen sen avoimesti kertonut naisille, kun joitain syystä tai tosiesta asia on kiinnostanut. Asiaa ei ole tehnyt yhtään helpommaksi nais(t)en tajuta kun vaikka itseltäni puuttuu kokemus seksistä naisen kanssa, niin itselläni on useampi muutoin enemmän tai vähemmän läheinen nainen elämästäni.
On oikeastaan ollut paitsi jännittävää mutta myös hieman typerryttävää ja jollain tavoin myös hyvin antoisaa seurata reaktioita kun asian laidan olen kertonut.
Olen mm. saanut osakseni vastakysymyksiä siitä, olenko (kaappi)homo tai bi-seksuaali (e. onko mulla sitten miehen kanssa kokemusta seksistä kun nais(t)en kanssa ei ole). Onko minulla millaiset suhteet vanhempiini? Olenko (ollut) uskossa tai aseksuaali tai demisekuaali...
Ylipäätään vallannut epäusko ja saanut tosinaan aika vihlaiseviakin piikkejä. Kyllä tiedostam että seksi on ihan normaali asia kun ikään on jo enempi
Mutta silti useimmiten olen vain hämmentynyt. Ikäänkuin ei vosi olla lainkaan perusterve ja tavanomaisen sosiaalinen mies vailla katkeruutta tai erityistä itseinhoa tai sisällä kumpuavaa naisvihaa, jos ja kun ikää on jo "vähän" enempi.
Olen kyllä oppinut olematta itse nostamatta asiaa esille. Ketä se oikeasti edes kiinnostaa? (Vaikka ilm. joitain kun ovat halunneet asiasta kysyä) - Tosiin kuin minua ei mitenkään erityisen paljoa kiinnota kenenkään aiemmat seksikokemukset. - Mitä tällaisilla tiedoilla edes tekisin? - Pitäsikö kokea suorituspaineita? - Kokea syvää isteinhoa? Pyrkiä ostamaan seksi kokemus alan ammattilaiselta tai joltain muulta? Opetella valehtelemaan asiasta vai mitä?
Vietä yö Serbiassa. Pääset kokemaan lemmenyön. Voit päättää haluatko vakkarin vai pitäydytkö yöseuralaisissa. Tinderistä saat avainsanalla spa.
Varaa deittiä varten 350e.
Vierailija kirjoitti:
Uliulimies siellä taas yrittää saada naiset siveiksi 🥴
Äitinsä ikäiset parisuhteessa olevat palstamammat ;-)
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietä yö Serbiassa. Pääset kokemaan lemmenyön. Voit päättää haluatko vakkarin vai pitäydytkö yöseuralaisissa. Tinderistä saat avainsanalla spa.
Varaa deittiä varten 350e.
Mitä pahaa ja halveksittavaa siinä on,että on poikuus tallella? - En ole asiasta (siitä, että itselläni on poikuustallella) mitenkäänerityisen ylpeä tai iloinen; en myöskään häpeä ja kieriskele itse säälissä sen johdota. Mutta en myöskään alleviivaa saati muutoin manosta sitä. (Ketä se edes kiinnostaisi?)
En osaa hosua ja tai ajatella, että minun tulisi syystä tai toisesta; minulle vieraasta syystä pyrkiä siitä, jotenkin pikaisesti eroon.
Ehkä jotain kertoo omasta vakaumuksestani se, että ihminen ei ole minulle kauppatavara. - Tiedän kyllä ettei itsensä myyminen suinkaan rikollista ole; tosin kuin mm. paritus.
Mutta aprikoin myös, että rahallinen korvaus "poikuuden poistamisesta" saattaisi saada itseni tuntemaan oloni erinomaisen kurjaksi: Miksi minun pitäsi ostaa jotain sellaista, jota lukuisat ihmiset ovat vuosituhansia onnistuneet samaan vain olemalla enemmän ja vähemmän oma itsensä.
Toki näin todetessani saatan jonkun mielestä kuullostaa vähän naivilta kun samalla ummistan silmäni siltä, että seksissä on tai voi olla kyse myös vallasta ja tai valta asemista
Omasta mielestäni seksissä parhaimmassa tilanteessa molemmat saavat. Silti usein kohtaa kirjoituksia joissa kerrotaan toisen antavan ja tosien saavan
Jotkut miehet hyväksyy sen, toiset ei. En ekoilla treffeillä ottaisi asiaa puheeksi mutta 2-3 aikana, ainakin ennen seksiä, kertoisin että on ollut menneisyydessä vähän villimpi jakso, mites sinulla. En antaisi mitään tarkkoja numeroita mutta sen verran kertoisin, että mies tietää eikä tule myöhemmin yllätyksenä. Sitten joko hyväksyy tai on hyväksymättä.