Mistä kehuista naiset tykkäätte?
Tykkäättekö kun ulkonäköänne kehutaan vai jotain luonteenpiirrettä?
Kommentit (22)
Mieluiten jotain yksityskohtia (ei esim. olet ihana, vaikka on sekin kiva kuulla), vaan jotain esim. ihanat silmät, kiva tyyli, hyvä huumorintaju tmv. Se jää paremmin mieleen. :)
Kaikista muista kehuista tykkään paitsi niistä, jotka koskevat ulkonäköä.
Yksi hetki jonka aina muistan on kun mies osoitti olevansa ylpeä minusta, kehui taitojani muille minun kuullen :) toinen tärkeä juttu on juurikin näyttää että oikeasti tarkoittaa mitä sanoo
Riippuu siitä kuka kehuu. Tykkään jos oma mieheni kehuu, että olen loistava kokki ja on kiinnostunut miten tein ruuan, mitä siinä on tms. Samoin jos hän kehuu mua äitinä. Tai että mulla on hyvä maku jonkun asian suhteen. Ja jos hän sanoo esim. että olen paras vaimo, mitä mies voi saada. Siitä tykkäisin, jos mies sanoisi joskus seksikkääksi, haluttavaksi, ihanimmaksi naiseksi. Sekään ei olisi ikävää, jos sanoisi söpöksi tai kiihottavaksi. Kauniiksi ei tarvitse sanoa, koska se ei olisi totta ja tietäisin sen. Olisi myös ihanaa, jos hän kehuisi vartaloani, joka on kuitenkin näin keski-ikäiselle äiti-ihmiselle varsin hyvä. Mutta ei mieheni kehu, ei ole koskaan kehunut oikein mitenkään. No on joskus ruokaa kehunut hyväksi.
Vaikka tuohon on tottunut, ettei mies koskaan mitenkään kehu, niin joskus tuntuu ikävältä, kun muiden naisten miehet kehuu vaimojaan muiden kuullenkin. Itse olen pyrkinyt kehumaan miestäni hänen tekemistään töistä ja harrastuksissaan tekemistään jutuista ja olen sanonut usein komeaksi ja seksikkääksi yms. Nyt kyllä lopetin vähän aikaa sitten kaiken kehumisen. Ollaan sitten näin.
Muilta miehiltä en kauheasti kehuja kaipaa, joskus saan kehuja ja se lähinnä nolostuttaa. Esim. kaupassa joku tuntematon mies olisi halunnut tarjota ja kahvit ja sanoi mua kauniiksi naiseksi, tuntui kummalliselta. Eräs miespuolinen ystäväni on rakastunut minuun ja kehuu mua usein kauniiksi, ihanaksi, suloiseksi yms. Tavallaan tuntuu hyvältä, mutta toisaalta aika vaivaannuttavaa ja mun puolelta on kyseessä todellakin vain ystävyys ja sekin taitaa nyt loppua.
Tällaisista:
1. Ai kun kiva, että tykkäät mun laittamasta ruuasta.
2. Oletpa kiva, kun kestät katsella vanhaa teepaitaani.
3. Sä olet fiksu, kun arvostat mun kodinhoitotaitojani.
4. Olet niin empaattinen, kun sinulle kelpaa nämä silitetyt lakanat, kun minulla ei ole mankelia.
5. Ajatpa sujuvasti!
6. Osaat ottaa kohtuudella!
7. Hienoa, kun luotat minuun vauvan yövalvomisissa!
Mutta toisaalta nämä nyt ovat niin itsestäänselviä, että nämä luonnistuvat mieheltä kuin mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:12"]
Isot tissit ja hyvä peräaukko mainitsematta. Anteliaisuus. Voiko naista muusta syystä edes kehua?
[/quote]
Niin, kysäisepäs äidiltäsi.
suihinottotaitojani (syväkurkku, jaksan imeä tunninkin putkeen + nielen spermat), syytä onkin, kyllä se homma työstä käy :)
Älykkyys, huumorintaju, se millainen olen äitinä, ulkonäkö, hyväsydämisyys, seksitaidot.
Mulla on kauniit silmät ja pidän siitä kun niitä kehutaan :)
Kun oikea tyyppi kehuu niin ei sillä itse kehulla ole väliä vaan sillä että just se tyyppi on sanonu sulle jotain nättiä.
Jos joku sydämestään sanoisi mulle "sä oot ihana nainen" niin kyllähän se mieltä lämmittäisi. Älä sano mitään "sulla on nätit silmät", koska naiselle voi tulla fiilis, että muuten ei sitten olekaan kovin kaunis, kun mies pelkkiä silmiä kehuu.
Kaikista rehellisistä ja hyväntahtoisista kehuista. :)
Tykkäisin, jos joku kehuisi luonnettani. Mutta ei, hirveä akka olen :D
Jos vielä joskus uskallan leipoa, niin olisi kiva kuulla kehuja semmoisesta. Mutta vitsi kun käräytän kaiken pohjaan.. Ylipäätään ehkä jos on tehnyt jonkun asian hyvin, niin siitä saatava hyvä palaute tuntuu yleensä paremmalta kuin ulkonäön kehuminen, koska se on enemmän omaa ansiota :)
Aidoista. Yleensä liittyen luonteeseen enemmän kuin ulkonäköön, mutta jos olen laittautunut kauniisti, on se mukava kuulla. Ja riippuu myös kuka kehuu.
Älyttömin oli tuntematon mies baarissa; katsoi rintojani ja sanoi (aivan tosissaan) minun vaikuttavan fiksulta naiselta. Kiitti hei.
Mikäli mies osaa rehellisesti kehua tunneälyäni ja kykyä ideoida tulevaisuuden visioitani, otan sen mielelläni aitona kohteliaisuutena.