Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ypöyksin? Kesä ja upea ilma! Tarjoan vertaistukeani!

Vierailija
29.06.2015 |

Minäkin olen täällä ypöyksin. Kävin äsken kävelyllä ja mieleeni tuli, että ovatko nuo kaikki koiranulkoiluttajatkin ypöyksinäisiä.

Juttele kanssani jostain - ihan mistä vain!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin. 5 vk sairaslomalla ja kukaan ei käy, ei soita. Itse en pysty liikkumaan kotoa. Surullinen olo.

Vierailija
2/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mullakaan puhelin soi yhtään koskaan, siis kukaan ei soita. En ymmärrä kuinka näin on voinut edes käydä. Taidat olla työikäinen eli sulla on ainakin jotain vipinää sitten kun olet työssä. Elätkö myös ypöyksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:28"]Joo, ei mullakaan puhelin soi yhtään koskaan, siis kukaan ei soita. En ymmärrä kuinka näin on voinut edes käydä. Taidat olla työikäinen eli sulla on ainakin jotain vipinää sitten kun olet työssä. Elätkö myös ypöyksin?

[/quote] Työssä ja siellä paljon ystäviä. Avoliitto mutta mies onnistunut eristämään minut ystävistäni kun lapsen hoito ollut "harteillani".'

Vierailija
4/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan täällä on paljon yksinäisiä. Missä ootte nyt kaikki?

Vierailija
5/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen minäkin, mutta en tarvitse tukea. Ei elämässäni ole mitään vialla. Elän juuri sellaista elämää kuin haluankin. Miksi aina kuvitellaan, että yksin elävä on jotenkin surullinen ja epäonnistunut? Esim. kun lähden matkoille, ihmiset kysyy että "ihan yksinkö sä lähdet, etkö saanut ketään lähtemään mukaan?". Ihan kuin olisi joku sääntö, että kaikkien pitää automaattisesti haluta joku elämän- tai matkakumppani. Mä en halua.

Vierailija
6/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:28"]Joo, ei mullakaan puhelin soi yhtään koskaan, siis kukaan ei soita. En ymmärrä kuinka näin on voinut edes käydä. Taidat olla työikäinen eli sulla on ainakin jotain vipinää sitten kun olet työssä. Elätkö myös ypöyksin?

[/quote] Työssä ja siellä paljon ystäviä. Avoliitto mutta mies onnistunut eristämään minut ystävistäni kun lapsen hoito ollut "harteillani".'
[/quote]

Että mies teki sulle lapsen ja eristi? Veikö se kädetkin?

Vierailija
7/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee olemaan tosi yksinäinen kesä. Oon seuraavat viikot yksin töissä, mies on työmatkalla, en tunne tästä kaupungista vieläkään oikein ketään eikä mulla ole töiden jälkeen paljon aikaakaan sosiaaliselle elämälle. Silti tulee sellainen tyhjä ja surullinen olo, kun kävelen kaupungin poikki illalla, aurinko vielä paistaa, ihmiset on lomatunnelmissa ja kaikkialla näkyy kaveriporukoita. En haluaisi kesämuistojen olevan tällaisia.

Vierailija
8/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin. En halua mennä edes pihalle, vaikka on niin kaunis ilma. En vaan pysty. Ehkä vien roskat illalla. Siihen asti katson areenasta kotitilalla-sarjaa. Ankeeta on.

Vierailija
9/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on yksinäisyydessään tappoaikaa, niin jos jotain kiinnostaa selvitellä yks juttu:

- miten narsistisen ihmisen mukamas voi saada hoitoon? Voiko narsistille yleensäkin tehdä mitään? Asia koskee äitiäni, koko elämän ajan, isä tukee.

Narsistisuudesta tiedän paljon, siitä alueesta en tarvitsisi sinällään apua. Mutta, täällä jossain ketjussa tuli yllärinä jonkun kommentteja, että mukamas pitäis ymmärtää, miten nuo saadaan kenenkään lähettyville, jotka diagnoosin tekisivät. Aattelin vaan, että jos joku tuntee itsensä merkittömäksi, ei oo haastetta, niin tuossa. Mä olen elänyt koko elämäni narsistsen äidin tyttärenä ja auttanutkin täällä monia, käsittääkseni, mutta tuo yksi alue tuli tänään outona, miten muka narsisti voi saada diagnoosin? Väittäisin jopa kevyesti, että nyt palstan suurin ihmetys?  No ei vaan, mut itselle kyllä. Ja apua kaipailisin, jos joku sevittäisi.

Ette te ole yksin, kun te olette täällä. Kuten minäkin.: )

Vierailija
10/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli teidän puolesta :(
Itselläkään ei mitään isoa kaveriporukkaa ole, mutta meen loman ajaksi siskon luo eli ei tarvitse onneksi olla yksin.
Voisitteko te yksinäiset sopia jonkun tapaamisen jos välimatka sen sallii? :)

Vierailija
11/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:28"]Joo, ei mullakaan puhelin soi yhtään koskaan, siis kukaan ei soita. En ymmärrä kuinka näin on voinut edes käydä. Taidat olla työikäinen eli sulla on ainakin jotain vipinää sitten kun olet työssä. Elätkö myös ypöyksin?

[/quote]

Että mies teki sulle lapsen ja eristi? Veikö se kädetkin?
[/quote] Ei kaukana; väkivaltaa ja uhkailua.

Vierailija
12/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää asialle jotakin älkääkä uikuttako. Älkää odottako soittoa vaan soittakaa niin joku joskus soittaa teillekkin.

Vierailija
13/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa yksinäisyydestä, tai jos ette pidä siitä, tehkää asialle jotakin.

Vierailija
14/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Tulin just paikalle.

Vierailija
15/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:49"]

Tehkää asialle jotakin älkääkä uikuttako. Älkää odottako soittoa vaan soittakaa niin joku joskus soittaa teillekkin.

[/quote]

no jos ei ole ketään kelle soittaa?

tässä yksinäisten maassa olisi oikeasti markkinarakoa jollekin tinderin kaltaiselle ystävänhakusivustolle/aplikaatiolle. Idean saa varastaa!

oon huomannut myös viime vuosina, kuinka esim duunissa kahvitauolla harvoin tulee tutustuneeksi kehnkään, kun kaikki ovat luureissaan kiinni. 

Vierailija
16/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa: tutustuminen alkaa olla oikeasti vaikeampaa kuin ennen jo pelkästään tästä syystä!

Vierailija
17/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Mitäs sille sitten voi tehdä, kun hyvistä yrityksistäni huolimatta kukaan ei halua olla kanssasi, olla kaverini? Ehdotuksia?

Vierailija
18/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Mitäs sille sitten voi tehdä, kun hyvistä yrityksistäni huolimatta kukaan ei halua olla kanssasi, olla kaverini? Ehdotuksia?

[/quote]

*kanssani

Vierailija
19/19 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Täällä yksi. Olin töissä päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi