Naisen jalkaterän pituus 26cm
Onko teistä erikoisen valtava kanootti? Uskaltauduin vihdoin mittaamaan oman jalkateräni.
Kommentit (20)
Ei oo. Itselläni 24,5. Ei 1,5cm lisää kanoottia tee.
Vierailija kirjoitti:
Kanootti on sinullakin.
No jaa, jos ihmisellä on pituutta, niin kyllä jalkakin aika iso silloin on. Siksi toisekseen, kun kenkiä esim. jostain nettikaupasta kattelee, niin aika usein tohon senttimäärään sopivat koot ovat ne, jotka ensimmäiseksi on finito!
Ihan tavallisen kokoinen suomalaisen naisen jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanootti on sinullakin.
Jaa 39 kenkä on kanootti..Ei lähelläkään.
No mulla on 27 cm, muutaman millin alle jos nyt tarkkoja ollaan. En pidä mitenkään älyttömän isona, pituus huomioiden ihan sopusuhtainen.
Vertasin kerran exän jalan pituutta kullini pituuteen joka on juurikin tuo aloittajan mainitsema 26 senttiä ja järkytyin kun hänen jalkansa olikin yhtä pitkä kuin munani!
Ei ole vielä iso, muttei ihan pienikään.
Olikohan joku Eva Dahlgren jolla oli iso jalka, mutta onpa pitkä nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vertasin kerran exän jalan pituutta kullini pituuteen joka on juurikin tuo aloittajan mainitsema 26 senttiä ja järkytyin kun hänen jalkansa olikin yhtä pitkä kuin munani!
Juu, varmaan unissasi sulla olikin tuon kokoinen vehje.
On 26 cm naisella kyllä melkoinen kanootti, ei siitä mihinkään pääse. Mutta ei se ihmisestä huonompaa tee, on vain kauhiat kanootit.
Mulla on 27,5 cm , eli kengänkoko on 43. Miesten yleisin kengännumero on 43
Mittasin just ja mulla on oikea 26 cm ja vasen 25 cm :D Käytän kokoa 40-41 mutta mulla on kapea jalka niin se tuo vähän haasteita sopivien kenkien löytämiseen.
Onhan nämä isohkot, mutta eipä mitenkään poikkeavat nykyään. Toisaalta ei mua kauheesti ees kiinnosta, jalka nyt on sen pituinen kuin on.
Mun jalan pituus on 25,5 cm. Kengät eivät näytä mitenkään isoilta kokooni nähden.
Olen 168/60. En kyllä koskaan valitsekaan sellaisia, joissa esim. kanta/korko ulottuisi pohjaa pidemmälle. En myöskään käytä suippokärkisiä kenkiä, joissa kapea kärki "hukkatilaa". Olen ihan tyytyväinen jalkoihini, hyvin toimivat!
Minulla 23cm ja ei tuo 3cm tunnu isolta erolta. Vaikka koossa onkin jo eroa, oma koko 35-37 kengästä riippuen. Ja ihan hyvin pysyy näilläkin pystyssä.
Itse olen yli 180 cm pitkä, mutta jalkateräni on vain 25 cm pitkä. Hmm. Nyt muhun iski jalkakateus. :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 27,5 cm , eli kengänkoko on 43. Miesten yleisin kengännumero on 43
Sama täällä, terveisin toinen kaunis ja tervejalkainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmaan unissasi sulla olikin tuon kokoinen vehje.
Sehän on vasta vähän päälle 10 tuumaa, 12 tuumaa olisi jo jalka.
hyvä vaan että pysyy pystyssä, ja jos ollaan ihan rehellisiä niin ei kukaan noita pahemmin katso.