Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä enään seksiä.

Runkkari
15.02.2022 |

On tämä puutteessa eläminen kyllä yhtä helvettiä, koko ajan pillu mielessä. Parisuhteesta ei tietoakaan. Alkaa tämä tumputtaminen jo käymään psyykkeelle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan naisia, jotka harrastavat seksiä, haukutaan vaikka miksi. eikä ole ns "sopivaa" naiselle edes tehdä sitä.

Vierailija
2/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan naisia, jotka harrastavat seksiä, haukutaan vaikka miksi. eikä ole ns "sopivaa" naiselle edes tehdä sitä.

Kyrsiihän se kun mies ei voi tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan muuten kuin runkkaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko tehnyt mitä asian eteen, että saisit naisen ja mahdollisesti seksiä myöhemmin tai jopa heti?

Vierailija
4/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oletko tehnyt mitä asian eteen, että saisit naisen ja mahdollisesti seksiä myöhemmin tai jopa heti?

Ai että olenko, treffisivustoja selannut uupumukseen asti, ei naiset vastaa edes asiallisesti lähestyn. Baariin ei totaali yksinhuoltajana pääse. Sen siitä saa kun ottaa lapset hoitaakseen kun "äiti" hylkää lapset ja jättää kaiken minun vastuulle.

Vierailija
5/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvii hieman hidastaa ja miettiä asiaa syvemmin. Sanoit vastanneesi treffi ilmoituksiin ja jääneesi vaille vastausta.

Minulla on taas päinvastaisia kokemuksia ja siksi haluaisin sinun miettivän, että sinun on muutettava vastaustasi, koska se ei toimi nyt.

En tiedä mitä olet kirjoittanut tai millainen profiili sulla on, joten ihan mahdoton kommentoida muuta, kuin ei toimi ja vaati muutoksen toimiakseen.

Löydät hakemalla vinkkejä hyvään profiliin ja muuhunkin viestintään parisuhde netti mailmaan ota opiksesi ja tee personallisempaa viestintää, yritä ainakin.

Jos haet vain seksiseuraa, niin se on haasteellisempaa, mutta kyllä sitäkin löytää...

Vierailija
6/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monikaan nainen vastaa jos kysyt suoaan seksiseuraa..en minä ainakaan.

Vähän tyyliä peliin!

Vierailija
7/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyyliä peliin!

En etsi netistä pelkkää seksiseuraa. Ennen kun pääsi välillä käymään baareissa, ei todellakaan tarvinut runkata 😅 silloin kyllä kelpasi naisille, mutta jos ei pääse edes treffeille, niin toivottomalta näyttää.

Vierailija
8/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyyliä peliin!

En etsi netistä pelkkää seksiseuraa. Ennen kun pääsi välillä käymään baareissa, ei todellakaan tarvinut runkata 😅 silloin kyllä kelpasi naisille, mutta jos ei pääse edes treffeille, niin toivottomalta näyttää.

No baarit avautui, hommaa lapsekaitsija ja käy baarissa, jospa tärppäisi 🌮

Vierailija
9/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyyliä peliin!

No baarit avautui, hommaa lapsekaitsija ja käy baarissa, jospa tärppäisi 🌮[/quote

Omilla vanhemmilla ei näytä kiinnostavan lasten hoito, vaikka varmasti tietävät että hiljaista on naisrintamalla. Kyllä kolme vuotta ilman minkään laista kosketusta naiseen on liikaa kenelle vain.

Vierailija
10/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyyliä peliin!

No baarit avautui, hommaa lapsekaitsija ja käy baarissa, jospa tärppäisi 🌮[/quote

Omilla vanhemmilla ei näytä kiinnostavan lasten hoito, vaikka varmasti tietävät että hiljaista on naisrintamalla. Kyllä kolme vuotta ilman minkään laista kosketusta naiseen on liikaa kenelle vain.

Eikö sulla ole varaa palkata lapsille hoitajaa? Sun tilanteessa on myös hyviä puolia. Annat itsestäsi vastuullisen kuvan, kun yksin huolehdit lapsista ja monelle se voi olla vain positiivinen asia, että eksää ei ole kuvioissa mukana sotkemassa asioita.

Vierailija
11/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että olenko, treffisivustoja selannut uupumukseen asti, ei naiset vastaa edes asiallisesti lähestyn. Baariin ei totaali yksinhuoltajana pääse. Sen siitä saa kun ottaa lapset hoitaakseen kun "äiti" hylkää lapset ja jättää kaiken minun vastuulle.

Tsemppiä ja respektiä sulle. Oot hyvä mies ja löydät vielä ansaitsemasi hyvän naisen. Joskus käy niin, että kun lakkaa yrittämästä liikaa, tärppää. Ja naisia voi lähestyä vaikka kirjastossa. Ole rohkea. Älä anna periksi.

Vierailija
12/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyyliä peliin!

Eikö sulla ole varaa palkata lapsille hoitajaa? Sun tilanteessa on myös hyviä puolia. Annat itsestäsi vastuullisen kuvan, kun yksin huolehdit lapsista ja monelle se voi olla vain positiivinen asia, että eksää ei ole kuvioissa mukana sotkemassa asioita.

On varaa palkata hoitaja, ei ole siittä kiinni. Jos lähden baariin viettämään kavereiden kanssa iltaa ja otan muutaman oluen, en voi tulla kotiin pienessä sievässä illalla, selvinpäin ei kyllä jaksa humalassa olevaa naista katsoa. Eiköhän se ole naisille ennemmin turn off yksinhuoltaja isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi