Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin äsken erota kirkosta lapseni kanssa mutta ei onnistunut!

Vierailija
29.06.2015 |

Täytin lomakkeen sähköisesti itseni ja 2v tyttäreni osalta. Olen tyttären yksinhuoltaja joten toisen vanhemman suostumusta ei pitäisi tarvita. Lomakkeen täytön jälkeen tuli teksti että sitä ei voida lähettää sähköisesti, että minun pitäisi tulostaa lomake, allekirjoittaa se ja lähettää postitse. 

Miksiköhän ei onnistunut? Liittyyköhän se tuohon kun ei ollut toisen huoltajan tietoja? Lomakkeessa kysyttiin toisen vanhemman tiedot mutta siinä luki ettei niitä tarvitse täyttää jos olen yksinhuoltaja.

https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/ Täällä siis täytin lomaketta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun erosin kirkosta niin sama juttu. Lasteni osalta tuo ei onnistunut verkossa.

Vierailija
2/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:32"]

Se oli merkki.

[/quote]

Niin oli. Liitymme nimittäin ainoaan oikeaan uskoon. Eli Islamin uskoon. Allah on sinunkin ainoa jumalasi, eikä sinulla saa olla muita jumalia.

Vierailija
4/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäri ja on vieläpä mamupatja, klassikko!

Vierailija
5/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:15"]

Se oli merkki.

[/quote]

Niin oli. Liitymme nimittäin ainoaan oikeaan uskoon. Eli Islamin uskoon. Allah on sinunkin ainoa jumalasi, eikä sinulla saa olla muita jumalia.

[/quote]

Hyvä päätös. Itse kun aloin rukoilemaan Allahia, olen saanut elämässäni paljon enemmän hyvää ja onnea, kuin ikinä jeesusta rukoillessa.

Vierailija
6/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli merkki.

[/quote]

[/quote]Sehän oli merkki nimenomaan siitä että ei pidä erota :)

Vierailija
7/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:34"]

Se oli merkki.

[/quote]

[/quote]Sehän oli merkki nimenomaan siitä että ei pidä erota :)

[/quote]

Ei vaan merkki siitä kuinka sairas tuo kristinusko on. Eivät meinaa edes päästää irti eroavasta. Toivotaan että se äpärä jeesus lasettuu uudelleen maan päälle, niin päästään taas tappamaan se homo.

Vierailija
8/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLAHU AKBAAAAR!!!

Vierailija
9/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin joskus kirkkoherranvirastossa, että joskus sähköisiä ilmoituksia ei ole huomattu käsitellä. Siinä voi sitten arvuutella, että kuuluuko kirkkoon vai ei.

Vierailija
10/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:59"]

Minulle sanottiin joskus kirkkoherranvirastossa, että joskus sähköisiä ilmoituksia ei ole huomattu käsitellä. Siinä voi sitten arvuutella, että kuuluuko kirkkoon vai ei.

[/quote]

Paska puhetta. Aina tulee kirjeenä vielä ilmoitus erosta. Lisäksi näet kyllä veroistasi onko kirkko varastanut sinulta.

Vierailija
11/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:20"]

Yhäri ja on vieläpä mamupatja, klassikko!

[/quote]

#4 en ollut minä. En ole kommentoinut tähän ketjuun mitään ennen tätä. En ole millään tavalla kallellani islamiin päin, halusin vain eroon kristin uskosta kun en ole enää aikoihin uskonutkaan. :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän