Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh auttakaa, suhdeongelmia :(

Vierailija
29.06.2015 |

Aloin siis viime syksynä tapailemaan erästä miestä. Hän vaikutti kaikinpuolin täydelliseltä minulle ja meillä oli hauskaa yhdessä. Jossain vaiheessa otin esille seurustelun ja kysyin hänen mielipidettään, mutta hän oli vahvasti sitä mieltä ettei halua seurustella, mutta minä olen hänelle kuitenkin se "ainoa"

En ole ottanut asiaa puheeksi tuon jälkeen, koska olen olettanut että sanoo itse kun haluaa suhteelta jotain vakavampaa. Tai ehkä hän jo olettaa että seurustelemme, en tiedä.. 

Jossain vaiheessa mies alkoi kuitenkin kohtelemaan minua omituisesti. Suuttui jos soitin hänelle, ei koskaan vastannut viesteihin vaikka olikin lukenut ne. Saattoi myös katoilla useammiksi viikoiksi niin ettei hänestä kuulunut pihaustakaan. 

Tympäännyin ja ajattelin että olkoon sitten, aloin alitajuntaisesti katselemaan muita miehiä. Tapasinkin erään toisen miehen, joka on aivan IHANA. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, jutellaan paljon ja vaikuttaa muutenkin lupaavalta. Alussa en ollut siis edes kiinnostunut hänestä muuten kuin kaverimielessä, koska olin jo tavallaan "varattu"

Vietin kuitenkin todella paljon aikaa hänen kanssaan ja hänen kanssaan jutellen. Taisin jättää tämän tapailemani miehen ihan kokonaan taka-alalle, koska hänen käytöksessään tapahtui ihan täyskäännös. Nyt haluaisi viettää paljon aikaa kanssani, huomioi minua, viestittelee koko ajan. On siis niinkuin silloin kun tapasimmekin. 

Ehdin kuitenkin jo ihastua tähän toiseen mieheen ja nyt minulla ei ole aavistustakaan siitä mitä minun pitäisi tehdä.. Nyt tämä mies ykkönen on taas aivan unelmamies, mutta pelkään koko ajan että muuttuu taas kylmäksi ja välinpitämättömäksi. On kuitenkin olemassa mahdollisuus ettei tämä toinen mies ole edes kiinnostunut minusta, mutta nyt olen alkanut oikeasti kyseenalaistamaan haluanko edes olla suhteessa ja mahdollisesti rakentaa tulevaisuutta tuon mies nro ykkösen kanssa...

Vaikeaa... Mitä te tekisitte?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, ap mitä teit?

Vierailija
22/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntäisin kakan

Vierailija
24/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen Chisun biisi Saaliit.

Vierailija
25/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä mies tämä ykkönen. Kakkosesta ei voi vielä sanoa, mutta onhan noita. Sinuna unohtaisin sen ykkösen jos et tahdo elämästäsi vuoristorataa. Tiedän tuon ihmistyypin, aika kuluttavaa seuraa, välillä ihana, välillä kamala.

Vierailija
26/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ykkönen käyttäytyy noin jo tässä vaiheessa, mitäs se sitten on, kun olette oikeasti läheisiä?
Miehen vetäytymistapa suhteesta (suuttuminen soittamisesta wtf?) oli lapsellinen ja epärehellinen, luistellaan vaan pois ja jätetään toinen epätietoisuuteen. Turha odottaa rehtiä, reilua tai avointa käytöstä myöhemminkään.
Tyypillinen kellaa-löysää-mies, joka ei omasta mielestään ole mitenkään tilivelvollinen etkä voi vaatia mitään, koska ette ole virallisesti seurustelleet. (Kuka tahansa normaaaleilla käytöstavoilla, selittää enemmän tekemisiöän ja siten ottaa niistä vastuun.)
Se katoaminen viikoksi pariksi ei tule loppumaan! Älä valehtele itsellesi muuta!
Nyt sinun on ensirvoisen tärkeä huomata, että suhteenne on tyypiltään vuoristorata. Siinä huonot ja hyvät hetket vaihtelevat rajusti. Näihin suhteisiin jäädään, koska aina muistellaan, miten kiva se oli, miten kiva se taas on ollut hetken ja mitä se lupasi. Mieli työntää huonot hetket pois janostaa esiin ne hyvät. Älä sorru siihen. Tämä on sama kuvio kuin esim. monessa alkoholismi- tai kotiväkivaltatapauksessa, jos vertaus auttaa ymmärtämään. Mies antaa sulle vähän lisää, että pysyt koukussa ja häipää taas. Sitten se paläja on niin ihana.
Ykkönen sai tilaisuutensa ja mokasi, tai oikeastaan käyttäytyi törkeästi. Jos kakkonen on ollutunelmien mies, jatka hänen kanssaan. Mikä unelmienmies ei vastaa viesteihin, eikä pidä yhteyttä tai ota huomioon sun tunteita.

Vierailija
27/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi tuollaista katoilua ja vastaamattomuutta lainkaan. Juu ei seurustella, mutta turha odottaa, että minä jään asemalle odottamaan ja heilutan heti häntää kuin koira, kun herra suvaitsee ilmoittaa itsestään. Eihän tuo tyyppi kelpaa edes vakipanoksi, kun ei sitä saa tarvittaessa paikalle!
Se, että suuttuu soittamisesta on sitten jo taas merkki siitä, että mikä ajatus hänellä on sinusta suhteessa omaan elämäänsä. Sun homma on olla hiljaa taustalla, kunnes ukko keksii sulle käyttöä ja kutsuu... Toivon, etten kuulosta ilkeältä, mutta minusta kuulostaa vähän siltä, että olet miehelle varakappale. Sillä luultavasti on /on ollut joku muu kiikarissa tai jopa suhteessa. Hyvä merkki on just sitoutumishaluttomuus -koska on ykkösvaihtoehto kiikarissa, katoilu-kun piiritetään toista, suuttuminen yhteydenotosta- pelkää sivusäädön paljastuvan. Jos jäät säätämään, tämä ei jää viimeiseksi hylkäykseksi ja tuhlaajapojan paluuksi. Veikkaan, että mies on vähätellyt häippäämisiään ja yrittänyt uskotella, ettei ole tehnyt mitään väärää? Manipulointia...
Jos jäät, jatkuva epävarmuus ym. Syö hiljalleen itseluottamuksesi. Tarpeeksi monen hylkäyksen jälkeen pidät vain miehestä lujemmin kiinni, koska itseluottamuksesion niin pohjamudissa, ettet enää usko saavasi ketään muuta saati parempaa. "Eroaminen" siis muuttuu vaikeammaksi. Siltikään mies ei välttämättä edes viitsi alkaa seurustella. Oikeastaan tilanne antaa hänelle mahdollisuuden käyttäytyä vielä huonommin, koska sä siedät kaiken... että sellainen tulevaisuuden kuva. Ei varmaan kauheasti lohduta, että on se sitten kiva joka kuukauden toinen lauantai ja siihen ajatukseen takertuen sä selviydyt kuukauden kerrallaan
Ilmoitahan sille unelmien prinssille, että juna meni jo... Ihan oikeesti, takaisin ottamalla joakisen tempun jälkeen satutat itseäsi ja annat sille sammakolle luvan perseillä lisää. Joka kerta sallitun käytöksen raja siirtyy kauemmas.

Vierailija
28/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei kuule ole mitään vaikeaa. Ykkönen on paska jätkä ja sille kuuluu antaa kenkään vaikka ei edes olisi parempia ottamassa sen paikkaa! Ihanko oikeasti meinaat hyväksyä tuollaisen kohtelun vaikka ette vielä edes seurustele. Antaa kivasti viestin että sä siedät mitä tahansa jasiitänä on hyvä jatkaa. Arvaan, että mies on karismaattinen ja mielinkielin, kun tapaatte kasvokkain..? Kuten yksi edellinen mainitsi, manipulointia.

Vierailija
29/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun tuollaisessa ykkösmiehessä seitsemättä vuotta kun en pääse irti. Kakkosta ei ole. Peukutin kaikkia noita neuvoja että UNOHDA tuo pelimies ykkönen, olen todellakin samaa mieltä että hajotat itsesi jos suostut siihen peliin. Silti en itse ole pystynyt irroittautumaan pelimiehen otteesta. Järjenvastaista. Onneksi käyn nyt terapiassa... Valoa tunnelin päässä on...

Vierailija
30/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi vaikea paikka: Haluanko menettää itsekunnioitukseni, terveen minäkuvani, luottamukseni ihmisiin, vuosia elämästäni, kykyni terveisiin parisuhteisiin jatkossa sekä mahdollisesti mielenterveyteni vai valitsenko "kakkosmiehen", joka ei toistaiseksi vielä ole osoittautunut sekopääksi? Hhmmm... Ihan oikeasti, et sieltä kaiken keskeltä kykene näkemään metsää puilta ja näkemään, miten selvä tilanne oikeasti on. Jos valitset ykkösen, tiedä se, että silloin olet varoittelusta huolimatta, tietoisesti, valinnut tien, joka ei todennäköisesti ole onnellinen. Ethän oleniitä naisia, jotka uskottelee itselleen, että kyllä se mies muuttuu, kun tapahtuu asia x. (Ja sitten kun ei muutukkaan, keksitään uusi x, joka miehen muuttaa) x = virallinen seurustelu, yhteenmuutto, naimisiin meno, lasten saanti, palaan töihin, lapset menee kouluun/ muuttaa pois yms. Yleensä kaikki on käyty läpi, kun herätään siihen, ettei mitään tule tapahtumaan ja ollaan jumissa toisen kanssa.

Vierailija
31/34 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Mitä aiot tehdä?

Vierailija
32/34 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tehnyt mitään, koska olen ihan hukassa tämän asian kanssa. :( On hirveän syyllinen olo koko asiasta, sattuipa vielä niin että tämän mies ykkösen isä kuoli ihan tässä hiljattain. Miten hemmetissä minä nyt hänet voin muka jättää vaikka olisin miettinyt tätä jo kuinka kauan. 

Plus suhde mies kakkosen kanssa tulisi luultavasti olemaan kaukosuhde...

Vierailija
33/34 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin kuin paskassa suhteessa. Oikeesti! Jos ei kunnioitusta heru ja toinen käyttää sua vain omiin tarpeisiinsa ja on ihana vaan silloin kun tarvii sua, niin jätä se. Kunnioita itseäsi nainen!

Vierailija
34/34 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"]En ole vielä tehnyt mitään, koska olen ihan hukassa tämän asian kanssa. :( On hirveän syyllinen olo koko asiasta, sattuipa vielä niin että tämän mies ykkösen isä kuoli ihan tässä hiljattain. Miten hemmetissä minä nyt hänet voin muka jättää vaikka olisin miettinyt tätä jo kuinka kauan. 

Plus suhde mies kakkosen kanssa tulisi luultavasti olemaan kaukosuhde...
[/quote]

Kuoliko oikeasti vai "kuoliko" jotta mies saisi lohduttajan? Ole ap vahva ja juokse. Kakkosen luo tai pois mutta älä tee tätä itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän