Ääh auttakaa, suhdeongelmia :(
Aloin siis viime syksynä tapailemaan erästä miestä. Hän vaikutti kaikinpuolin täydelliseltä minulle ja meillä oli hauskaa yhdessä. Jossain vaiheessa otin esille seurustelun ja kysyin hänen mielipidettään, mutta hän oli vahvasti sitä mieltä ettei halua seurustella, mutta minä olen hänelle kuitenkin se "ainoa"
En ole ottanut asiaa puheeksi tuon jälkeen, koska olen olettanut että sanoo itse kun haluaa suhteelta jotain vakavampaa. Tai ehkä hän jo olettaa että seurustelemme, en tiedä..
Jossain vaiheessa mies alkoi kuitenkin kohtelemaan minua omituisesti. Suuttui jos soitin hänelle, ei koskaan vastannut viesteihin vaikka olikin lukenut ne. Saattoi myös katoilla useammiksi viikoiksi niin ettei hänestä kuulunut pihaustakaan.
Tympäännyin ja ajattelin että olkoon sitten, aloin alitajuntaisesti katselemaan muita miehiä. Tapasinkin erään toisen miehen, joka on aivan IHANA. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, jutellaan paljon ja vaikuttaa muutenkin lupaavalta. Alussa en ollut siis edes kiinnostunut hänestä muuten kuin kaverimielessä, koska olin jo tavallaan "varattu"
Vietin kuitenkin todella paljon aikaa hänen kanssaan ja hänen kanssaan jutellen. Taisin jättää tämän tapailemani miehen ihan kokonaan taka-alalle, koska hänen käytöksessään tapahtui ihan täyskäännös. Nyt haluaisi viettää paljon aikaa kanssani, huomioi minua, viestittelee koko ajan. On siis niinkuin silloin kun tapasimmekin.
Ehdin kuitenkin jo ihastua tähän toiseen mieheen ja nyt minulla ei ole aavistustakaan siitä mitä minun pitäisi tehdä.. Nyt tämä mies ykkönen on taas aivan unelmamies, mutta pelkään koko ajan että muuttuu taas kylmäksi ja välinpitämättömäksi. On kuitenkin olemassa mahdollisuus ettei tämä toinen mies ole edes kiinnostunut minusta, mutta nyt olen alkanut oikeasti kyseenalaistamaan haluanko edes olla suhteessa ja mahdollisesti rakentaa tulevaisuutta tuon mies nro ykkösen kanssa...
Vaikeaa... Mitä te tekisitte?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:08"]Olisi niin kiva tietää mitä tuollaisen ykkösen päässä liikkuu.
[/quote]
Noita tuntuu vielä olevan todella paljon
T. Itsekin sellaisen kanssa seurustellut
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:08"]Olisi niin kiva tietää mitä tuollaisen ykkösen päässä liikkuu.
[/quote]
Oma napa eikä sitten mitään muuta.
Ajatukset pyörii akselilla: mä haluun - koska mä voin - ei mun tarvi kenellekkään selitellä - eiku mä haluunkin mielummin ton- eiku ton!- mee vittuun siitä, ku minä minä minä,
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:50"]Tapailemasi mies on sellainen perus pelimies joka ei halua sitoutua, mutta tykkää kyllä piirittää heti jos vaikuttaa siltä ettet olekaan enää kiinnostunut. Oli kuinka ihana tahansa.
Jos haluat pitää vain hauskaa ilman sitoutumista, niin ole ehdottomasti hänen kanssaan.
Jos haluat vakavan suhteen niin juokse jo.
[/quote]
Jotakuinkin näin.
Mies ykkösellä oli mahdollisuus ja hän ryssi sen. Uutta matoa koukkuun.
Tapailemasi mies on sellainen perus pelimies joka ei halua sitoutua, mutta tykkää kyllä piirittää heti jos vaikuttaa siltä ettet olekaan enää kiinnostunut. Oli kuinka ihana tahansa.
Jos haluat pitää vain hauskaa ilman sitoutumista, niin ole ehdottomasti hänen kanssaan.
Jos haluat vakavan suhteen niin juokse jo.
Unohda tuo ykkönen, koska näit miten hän kykeni sinua kohtelemaan. Nyt haluaa pelimiehenä valloittaa sinut takaisin, koska on huomannut että hänellä on kilpailija. Kuulostaa ällöttävältä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:14"]Minusta tuntuu että kaikki miehet ovat tuollaisia alkuvaiheen jälkeen. En uskalla enää aloittaa suhdetta kenenkään kanssa.
[/quote]
Mulla sama ajatus. En halua enää rikkoa itseäni enempää.
Minusta tuntuu että kaikki miehet ovat tuollaisia alkuvaiheen jälkeen. En uskalla enää aloittaa suhdetta kenenkään kanssa.
Mitähän pahaa siinä muutes on, jos mies haluaa sitä pimppiä jo toisilla treffeillä. Sehän kertoo vain sen, että kyseessä on normaali mies jolla on normaalit halut ja jonka mielestä treffikumppani on haluttava ja ihana. Eikö asioiden pidä niin ollakin. Joo, en minäkään halunnut aikoinaan pelkkää panosuhdetta, mutta sen näkee kyllä sitten kaikesta muusta että onko suhteesta (ja miehestä) muuhun. Ellei ole, ottaa edes seksin irti edellyttäen että vastapuoli miellyttää itseä ja hakee Sen Oikean sitten sen jälkeen. Simppeliä. Tosin meille naisille seksi on yksi portti Rakkauteen, että pitää sitten osata eritellä himo ja kiintymys toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:21"]Mitähän pahaa siinä muutes on, jos mies haluaa sitä pimppiä jo toisilla treffeillä. Sehän kertoo vain sen, että kyseessä on normaali mies jolla on normaalit halut ja jonka mielestä treffikumppani on haluttava ja ihana. Eikö asioiden pidä niin ollakin. Joo, en minäkään halunnut aikoinaan pelkkää panosuhdetta, mutta sen näkee kyllä sitten kaikesta muusta että onko suhteesta (ja miehestä) muuhun. Ellei ole, ottaa edes seksin irti edellyttäen että vastapuoli miellyttää itseä ja hakee Sen Oikean sitten sen jälkeen. Simppeliä. Tosin meille naisille seksi on yksi portti Rakkauteen, että pitää sitten osata eritellä himo ja kiintymys toisistaan.
[/quote]Sori tuli väärään ketjuun...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:21"]
Mitähän pahaa siinä muutes on, jos mies haluaa sitä pimppiä jo toisilla treffeillä. Sehän kertoo vain sen, että kyseessä on normaali mies jolla on normaalit halut ja jonka mielestä treffikumppani on haluttava ja ihana. Eikö asioiden pidä niin ollakin. Joo, en minäkään halunnut aikoinaan pelkkää panosuhdetta, mutta sen näkee kyllä sitten kaikesta muusta että onko suhteesta (ja miehestä) muuhun. Ellei ole, ottaa edes seksin irti edellyttäen että vastapuoli miellyttää itseä ja hakee Sen Oikean sitten sen jälkeen. Simppeliä. Tosin meille naisille seksi on yksi portti Rakkauteen, että pitää sitten osata eritellä himo ja kiintymys toisistaan.
[/quote]
En minä ainakaan halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut tai en pidä hänestä syvemmällä tasolla, mutta ehkä olenkin jotenkin rajoittunut.
Miehet eivät vain loppujen lopuksi kestä sitä jatkuvaa naisen kanssa oloa, kuukaudessa olisi hyvä jos saisi olla vaikka viikon aina yksinään, niin taas jaksaisi. Joku viisas on sanonut, että miehellä tulisi olla 2 vaimoa, niin voi kummallekkin sanoa olevansa toisen luona ja livistää nauttimaan rauhasta.
Perus naisen toimintaa alkaa vokottelemaan toista vaikka on jo yksi pyörityksessä. Mitä vittua.
Up ap, mitä aiot tehdä?