Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka katsotte Emmerdalea,

Vierailija
29.06.2015 |

Onko kuvanlaatu aina tuollainen "hassu". Ajattelin jos alkaisin katsomaan ko sarjaa mutta päätä särkee, kun tuota laatua katsoo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut ainakin 15 vuotta Emmerdalea, maailman paras sarja!

N23

Vierailija
2/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:11"]?
[/quote]
Niin tuollainen sumeahko

Vierailija
4/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ihan normaali.

Vierailija
5/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilaatu ja hyvä sarja!!

Vierailija
6/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:34"]Ihan normaalilaatu ja hyvä sarja!!
[/quote]
Luuletteko, että ymmärrän sarjasta jotain jos vain alan katsomaan sitä? En ole siis ennen katsonut

Vierailija
7/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:34"]Ihan normaalilaatu ja hyvä sarja!!
[/quote]
Luuletteko, että ymmärrän sarjasta jotain jos vain alan katsomaan sitä? En ole siis ennen katsonut
[/quote]
En ole koskaan katsonut Emmerdalea niin en tiedä. Aloin kuitenkin vuosi sitten lennosta katsomaan EastEndersiä enkä ollut koskaan aikaisemmin katsonut kyseistä sarjaa. Meni siinä hetki, että ymmärsi mistä kyse ja kuka sukua kenellekkin, kuka kenenkin puoliso/exä yms. Harva kuitenkaan aloittaa sarjaa alusta joka tullut monta vuosikymmentä. Googlettamalla löytyy hyvin jos ei ymmärrä jotain juttua sarjasta.

Vierailija
8/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaiseen sarjaan pääse kiinni, kun tarpeeksi katsoo.

Vierailija
9/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 03:34"]Ihan normaalilaatu ja hyvä sarja!!
[/quote]
[/quote]

Hmmm en itsekkään ole katsonut ihan alusta asti mutta tämän vuoden tapahtumat ovat olleet tosi jännittäviä jos mitenkään mahdollista suosittelen niitä katsomaan! mutta saahan siitä juonesta jotenkuten kiinni kun alkaa vaan katsomaan :)

Vierailija
10/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo MTV3 HD:lta, ja tv on sopiva, niin kuvanlaatu on hyvä teräväpiirto. SD-kanava voi olla suttuisemman näköinen, varsinkin jos on tottunut HD:hen.

Vierailija
11/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsonut 1990-luvun puolesta välistä. Joitain hahmoja on vähän ikävä, mutta moni uusi on mielenkiintoinen.

Ei ollut muuten eka kerta kun kartano paloi (Fran Taten aikana paloi myös ja Zoe poltti lähtiessään).

Vierailija
12/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan sarjaa katsonut ei todellakaan tiedä mitään menneestä. Toki sitä voi alkaa kasomaan koska vaan, äkkiä sitä pääsee tähän aikaan ja henkilöihin "sisälle". Mutta sarja on mennyt vosikausia ja itse olen perillä menneestä. olen seurannut sitä kaikki nämä vuodet en kuitankaan joka jaksoa ole katsonut, mutta muistan näyttelijöitä jotka ovat oikeesti jo edesmenneitä aikaa sitten, jotka olivat mukana. Samoin sarjan jättäneitä, kohtahan siellä on kaikki entiset poissa....kovasti on yhden kylän väki vaihtunut. Olen vähän kyllä kyllästynyt koko sarjaan, silti pakkomielle katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi