Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villi nuoruus nyt eletty ja tavoitteenani on löytää kunnon mies!

Vierailija
29.06.2015 |

Olen 31v(nainen) ja nyt olisi kiva löytää kunnon mies, jonka kanssa perustaa perhe. Se villi nuoruus on nyt eletty, johon mahtui ties kuinka monta "kusipäätä" miestä ja nyt haluan kiltin kunnon miehen!

Seksiä on harrastettu n. 70 miehen kanssa, joten yhdenillan jutut sun muuta seksituhteet on koettu ja niihin en halua palata.

Tavoitteena olisi löytää korkeastikoulutettu kiltti mies, jolla myös suht hyvät tienistit, koska perheen perustaminen ei ole halpaa. Olen ok-työssä myös itse. Sellainen 185cm insinöörikomistus olisi kiva!

Mitä näitä löytää

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Kunnon miehet on jaettu jo.

Vierailija
2/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas provoiluyritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... en koskis tuollaiseen pitkällä tikullakaan!

Vierailija
4/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies otti jo sen kiltin naapurintytön.

Vierailija
5/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kunnollinen mies ottaisi tuollaisen jakorasian, kun kunnollisia naisiakin on tarjolla?

Vierailija
6/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Siellä ne kaikki on. Tosin itse olen pettynyt joka kerta enkä aio enää nettideittailuun palata. Mieluummin yksin. Mutta kokeile kuitenki.

Vierailija
7/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiallasi ei olisi minulle väliä, mutta useimmat 30+ kunnolliset miehet on todennäköisesti varattuja. Tai sitten eronneita / eroamassa syystä tai toisesta. Ja jos kunnolllinen n. 30-vuotias mies vapaana olisikin, hän todennäköisesti katselisi alle 30-vuotiaita naisia ensisijaisesti.

Mutta ei tilanteesi toivoton suinkaan ole, vähemmän vain mahdollisuuksia mitä n. 25-vuotiaana olisi ollut.

Vierailija
8/13 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä on jo aika viime hetket löytää mies... Onnistuu myöhemminkin, mutta vaikeammaksi käy koko ajan kun lapsettomien ja naimattomien miesten osuus ikäluokastasi pienenee vuosi vuodelta. Jotkut tietty jäävät ainiaaksi lapsettomiksi ja naimattomiksi.

Vierailija
9/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mutta ei.

en huoli puhkinussittuja lutkia

T. elämäsi miäs

Vierailija
10/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on provo. Ja jos ei ole niin vinkkinä ap:lle; kannattaa olla hiljaa menneisyydestä jos miehen löydät.

Vierailija
11/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäiset miehet on joko toisella kierroksella, että mukavaa äitipuolielämää luvassa tai sitten näitä ikuisia poikamiehiä, joille kaverit ja juhliminen on ykkösenä. Eli myöhässä olet

Vierailija
12/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin täysin! Tämä sarjakuva kuvastaa tilannetta niin hyvin:

http://3.bp.blogspot.com/-8aGJN_iQu1s/VQL6jfNGYUI/AAAAAAAAANg/TKgctUQAJRQ/s1600/cartoon21.jpg

Vierailija
13/13 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen horatsun kannattaa pysyä niissä kusipää miehissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme