Harrastatko seksiä kuukautisten aikana?
Kommentit (26)
En tiedä, oliko kysymys suunnattu pelkästään Naisille mut vastaanpa silti. Saa ainakin yhden miehen mielipiteen. Mua ei tietenkään miehenä se haittaa yhtään...harvoin kyllä ihan ensimmäisinä päivinä niiden alettua, enkä kyllä koskaan menojen aikaan vonkaakaan seksiä mut vaimoni tietää ,että hän saa seksiä aina multa kun hän haluaa ja tietää sen että, mua ei haittaa yhtään. Se on jotenkin niin helvetin pervoa ja onko siinä vähän sit se kielletyn asian juju et miks se tuntuu niin kiihottavalta!? Monesti ei ihan ehdi kokonaan loppua kun vaimo seksiä haluaa ja NAM että, on mahtavaa :)
Ei kiitos. Ei seksiä menkkojen aikana, sottaista, ällöttävää, veren haju kuvottaa. Onneksi on mirena, nykyisin ei vuotoja joten sekstailla voi vaikka joka päivä. :)
Kyllä on seksiä kuukautistenkin aikana. Otan mieheltäni suihin, mies hyväilee mulle rintaorkkuja tai klitasta orkut. Yhdyntää ei ainakaan kolmeen päivään ole, sillä vuoto on runsasta. Viimeisenä päivänä kyllä yhdytään, vaikka verta vielä tulisikin. Kuukautiset ovat oikeastaan kivaa vaihtelua seksielämäämme, sillä niiten aikana tehdään tyydyttämiset muuten kuin yhdynnässä. Ja kyllähän sitä sitten odottaakin muutaman päivän jälkeen pääsyä tosi hommiin.
En, olen sen verran kipeänä menkkojen aikana ettei tee yhtään mieli. Miestä ei kyllä vuoto haittaisi mutta kun en itse halua, pidetään taukopäivät yhdynnästä.
En, liian sotkuista hommaa ja muutenkin koskee joka paikkaan
Tottakai. Miten? Ihan kuten muutenkin, pyyhe alla.
Joo, tosin tuntuu että sen jälkeen vuotaa vielä enemmän mut muuten ei vaikuta mitenkään.
Harrastan. Tamponia käyttämällä paikat saa siistiksi ennen seksiä. Ja ihan tavallista seksiä harrastan. Enemmän on kiinni siitä, haluaako mies seksiä menkkojen aikaan.
Otan mieheltäni mielelläni suihin, mutta koska valun verta kuin saavista kaatamalla niin minun pöksyihin ei ole mitään asiaa. Perheessä on myös liikaa kuulevia korvia jotta voisimme panna suihkussa. Olemme molemmat tyytyväisiä.
Peppuun joo, vaikka ei ihan hirveästi innosta.
Joskus se on ainoa, mikä auttaa koviin kipuihin.
Tajuatteko että se limaveri haisee kuvottavalta. älkää siis panko
En, sotkuista, verta tulee paljon..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:48"]Tajuatteko että se limaveri haisee kuvottavalta. älkää siis panko
[/quote]
Jos peseytyy kunnolla niin ei se niin haise.
Ja seksin aikana verta ei tule niin paljon
Mieluummin en. Ei yhtään tee mieli seksiä muutenkaan, ja lisäksi se sotku jäisi kuitenkin minun siivottavakseni. Mies on kärsimätön ja tahtoisi panna silloinkin, mutta olen ehdoton siinä, että vähintään neljän tai mieluummin viiden päivän tauko pitää olla. Neljäntenä päivänä vuoto on enää pientä tiputtelua ja viidentenä lähes tyrehtynyt. Jos minusta riippuisi, pitäisin viikon tauon, mutta silloin mies muuttuu sellaiseksi riiviöksi, ettei onnistu.