Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaation vuoto vai mikä

Vierailija
28.06.2015 |

Hei ! Tietäisikö  kukaan mikä minua voisi vaivata tai onko tämä normaalia?
  Harrastin seksiä ensimmäisen kerran vajaa 2 kuukautta sitten.  Neljän päivän päästä kuukautiseni alkoivat ja olivat normaalit yhtä runsaat ja saman pituiset mitä ennenkin. No sen jälkeen ovulaatio aikaan esiintyi verta. Kumppanilla oli ollut useita seksikertoja eri henkilöiden kanssa aikasemmin ja epäilin että voisikohan olla että hän olisi tartuttanut minulle esim Klamydian. Kondomi oli ehjä ja varmistin sen .  Pariviikkoa kuukautiseni tulivat ja olivat edelleenkin normaalit  ja saman pituiset.
Ja nyt ovulaation aikaan verta taas  vähän vain pyyhkiessä ja virtsatessa. Kyseessähän ei voi olla kiinnittymisvuoto sillä eihän se nyt montaa kertaa tule! Itsellä on aina ollut pahat kuukautiskivut ja ollut koulustakin poissa mutta särkylääkkeillä pärjännyt kummiski . Olen vasta 14-vuotias ja kuukautiskiertoni on  säännöllinen ja ollut menkat  jotain  3vuotta.  Välivuodot ovat normaaleja  ja vuoto ovulaation aikaan mutta olisiko teillä kokemusta/tietoa asiasta? Epäilen johtuvan Endosta ,virtsatulehduksesta tai jostain muusta tulehduksesta. Kipuja alavatsassa on ollut ja välillä virtsatessa ja sen jälkeenkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla voi hyvinkin olla endometrioosia, mutta sitä tuskin vielä kovasti tutkitaan kun olet noin nuori. Suosittelen että käyt terveydenhoitajan luona ja juttelet hänelle. Jos löydät hyvän kumppanin kenen kanssa olet pidemmässä suhteessa ja siihen kuuluu seksiä niin suosittelen että aloitat ehkäisypillerit. Kondoomia kannattaa kuitenkin käyttää vielä pitkään. Tupla varmistus saa sinut varmaan vähän rentoutumaan :)  Muistan itse sinun iässäni olleeni monta kertaa paniikissa, että olen raskaana ja muistan että se on erittäin stressaavaa. Myös pillereiden aloitus on usein hankalaa ja sopivien löytäminen kestää... tai tähän on voinut kyllä tulla muutos jo minun ajoista. Voithan kysyä koluterkalta muitakin ehkäisykeinoja kuin pillerit. Ja klamydia selviää pelkällä pissanäytteellä eli se on helppo tarkastaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla