Kätilöt.Nuo maailman suurimmat perslävet!
Suurin osa neitsyitä,lesboja tai muuten vaan viiraa päästä tyyppejä.Tärkein tehtävä näemmä syyllistää ja kateellisoitua väärännäköisille ts.kauniille naisille.
Kommentit (9)
todistat väitteen "kauneus ja äly eivät mahdu samaan päähän".
Kelläköhän täällä viiraa päästä? Taitaa ap olla pahemman kerran psykiatrin tarpeessa..
Täällä neljän lapsen heteroäiti ja kätilö. Ulkonäöstä en osaa sanoa, todennäköisesti perseesstä, että edes jokin yleistyksesi osuisi kohdilleen.
ap:n tekstiin. Mulla kolme synnytystä takana ja vaikka kaikissa oli eri kätilö, ei ole mitään pahaa sanottavaa =)
Lesbo olen, mutta niin ruma, etten kelpaa kenellekään ihanalle lesbonaiselle. Eli ihan neitsyt vielä.
Alkanut masentaa tilanne niin, että depression takia muutama hoitojakso Hesperiassa ollut jo. Tulee varmasti vielä lisää.
Olen niin kateellinen kaikille söpöille synnyttäjille, että jään kyllä kohta työkyvyttömyyseläkkeelle.
Omapahan on syynne kun tulette synnyttämään, voin olla aika härski teille. Mitäs olette väärännäköisiä?
Lesbo olen, mutta niin ruma, etten kelpaa kenellekään ihanalle lesbonaiselle. Eli ihan neitsyt vielä.
Alkanut masentaa tilanne niin, että depression takia muutama hoitojakso Hesperiassa ollut jo. Tulee varmasti vielä lisää.
Olen niin kateellinen kaikille söpöille synnyttäjille, että jään kyllä kohta työkyvyttömyyseläkkeelle.
Omapahan on syynne kun tulette synnyttämään, voin olla aika härski teille. Mitäs olette väärännäköisiä?
mulla ei ole tämän seudun kätilöistä kuin hyvää sanottavaa. Missään muualla ei varmasti ole näin kivoja ja osaavia kätilöitä kuin täälläpäin, vertaansa vailla on hoito täällä! Ja voin sanoa että hyvännäköisiä kätilöitä oli.
t.kolmen lapsen äiti
mihinköhän ap tälläkin pyrkii? onpas taas yleistys huipussaan.. eikö kätilö ollut mielestäsi itsellesi hyvä vai miksi tuollaista kaunaa kannat..?