Minulla on 75 kg painava miesvauva, kysyttävää?
Kommentit (44)
Tää on just Sellanen ketju joka Pitäs aina näyttää sille miesvauva puolisolle:D:D
Miten saat miesvauvasi pidettyä noinkin pienenä, minun pienokainen on kasvanut viimeisen 5 vuoden aikana 30kg painaa 120kg nyt.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:38"]
Tää on just Sellanen ketju joka Pitäs aina näyttää sille miesvauva puolisolle:D:D
[/quote]
Totta, mutta omalle en uskaltaisi. Tulisi varmaan itkupotkut kun on niin herkkä pohjimmiltaan. Ja kun on tallella vielä se lapsukaisen usko omaan erinomaisuuteen ja virheettömyyteen.
Mites teillä tuo tv:n katselu, entä videopelit? Pitääkö rajoittaa?
Millaisilla leluilla miesvauva leikkii? Osaako vauva raivata lelunsa pois lattialta?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:43"]
Miten saat miesvauvasi pidettyä noinkin pienenä, minun pienokainen on kasvanut viimeisen 5 vuoden aikana 30kg painaa 120kg nyt.
[/quote]
Oho. No tämä tapaus on kova leikkimään, niin siinä varmaan kuluttaa. On autoja, mopoja, hiekkaläjä ym.
Konttaako sinun miesvauvasi vai osaako kävellä ihan itse? Meidän miesvauva kävelee yleensä, paitsi viikonloppuisin toisinaan konttailee.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:53"]
Mites teillä tuo tv:n katselu, entä videopelit? Pitääkö rajoittaa?
Millaisilla leluilla miesvauva leikkii? Osaako vauva raivata lelunsa pois lattialta?
[/quote]
Sisällä ollessa on tv oltava koko ajan päällä. Niin ja tosiaan, piirrettyjä katselee viikonloppuisin ahkeraan. Ulkona leikkii niillä mopoilla. Sisällä jos on leluja, vaatteita, roskia, mitä tahansa lattialla tai pöydillä, niin ei osaa raivata pois.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:56"]
Konttaako sinun miesvauvasi vai osaako kävellä ihan itse? Meidän miesvauva kävelee yleensä, paitsi viikonloppuisin toisinaan konttailee.
[/quote]
Tämä kävelee kyllä aina. Mutta jostain syystä haluaisi minua opettaa konttaamaan. Monella tutullani on noita viikonloppuisin konttaavia miesvauvoja.
Osaako pukea itse vai pitääkö auttaa? Meidän miesvauva karkaa joskus alasti ulos, varsinkin ollessaan konttauskunnossa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:58"]
Puklaileeko se paljon?
[/quote]
En ole nähnyt. Pitää suun niin visusti kiinni minun läsnäolessa. Mutta lattioista ja keittiön kaappien ovista päätellen puklauksia pääsee railakkaasti pitkin päivää.. En ole löytänyt muuta selitystä tuolle joka paikkaan ilmestyvälle mönjälle.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:13"]
Sanavarasto? Meillä hoetaan:anna,anna!
[/quote]
Aha, yhy, jaa, krymph, hmmph, silitä. Siinä kodin sanavarasto. Vieraille ihmisille hokee kyllä, kyllä. Olen yrittänyt opettaa sanomaan ei. Mutta ei opi. Oppisikin tuon anna sanan ja vielä erään kirosanan siihen perään. Kyllä oisin iloinen :3
Onko vauveliini nyt päiväunilla? :3
Voi, miten teillä se pysyy tuonpainoisena! Meillä se on laihtunut nyt 25 kg :( ei ole enää kuin luuta ja nahkaa :((
Mistä olette löytäneet niin ison pinnäsängyn?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]Myös pyykit narulla ja meloni pöydällä.
[/quote]
Haluatko täältä toisen?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:11"]
Osaako pukea itse vai pitääkö auttaa? Meidän miesvauva karkaa joskus alasti ulos, varsinkin ollessaan konttauskunnossa.
[/quote]
Niin tämä ei tosiaan konttaa eikä kulje alasti. Ei edes pyydettäessä. Piilottelee saparoaan. Osaa siis pukea, mutta päälle kelpaa vaan ne kaikkein likaisimmat vaatteet mitä löytyy, yleensä pihaleikeissä rapaantuneet. Niillä on mukava hänestä köllötellä tuossa valkoisella soffalla. Puhtaat vaatteet laittaa kyllä jos on lähdössä vieraiden tyttösten kanssa vaikka johonkin synttärikemuihin. Sellaisiin mihin mamma ei saa enää osallistua.
Sanavarasto? Meillä hoetaan:anna,anna!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:31"]
Pitääkö herätä yöllä syöttämään? Montako kertaa vuorokaudessa miesvauva kakkaa?
[/quote]
Ei vaadi yöllä ruokaa, paijausta vähän väliä. Ei siis mitään seksijuttuja, vaan sellaista mitä vauvat tarvitsee. Kakkaa kerran vuorokaudessa. Vaippoja ei tarvitse vaihtaa, mutta pöntön joudun pesemään aina toimituksen jälkeen.