Teinityttöjen muoti?
Mitä on tällä hetkellä in n.15 vuotiaiden tyttöjen maailmassa?
Kommentit (17)
Lenkkarit jokapäiväisinä kenkinä, pillifarkut, kampaukset jossa ylimmät hiukset kerätty nutturalle ja muut vapaana ja valkoiset converset. Nämä tuli ekana mulle mieleen :D
- mustat tai denimin väriset pillifarkut
- valkoiset matalat converset
- pitkät suorat hiukset, joskus nutturalla
- nahkatakki
- vaalea farkkutakki
pillifarkut (kaikki värit käy) mutta tosi tiukat
toisen olkapään paljastavat topit ja golleget ja ohuet harsomaiset neuleet
tosi lyhyet vekilliset hameet, voi olla kukkakuvioisetkin.
Revityt farkku microshortsit ja väljä navan paljastava toppi.
vihreä, sininen, musta ja harmaa kynsilakka
tennarit tai bling bling sandaalit
Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:
- "tennariballerinat"
- kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit
- trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi
- tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat
- hiuksissa erilaiset näyttävät letit
- sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau"
- kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot
Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin).
=)
Nike vapaa-ajan kengät ja air maxit farkkujen kanssa
tiukat pillifarkut, polvista revityt
lyhytvartiset sukat
Täällä 15-vuotias tyttö. Muodissa ovat Niken lenkkarit (esim. free runit, roshe runit tai air maxit), nahkaiset selkäreput, isot käsilaukut (MK, Guess), NY lippalakit, biker malliset nahkatakit, pillifarkut (dr. denimit ovat parhaat)... Siinä nyt jotain ekana mieleen tulleita:)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:
- "tennariballerinat"
- trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi
- sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau"
Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin).
=)
[/quote]
Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA.
t: kaikki muut 14-vuotiaat
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:
- "tennariballerinat"
=)
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Toi kakara pukeutuu kuin...kakara.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:
- "tennariballerinat"
=)
[/quote]
[/quote] Siisti suusi skidi
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in: - "tennariballerinat" - kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit - trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi - tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat - hiuksissa erilaiset näyttävät letit - sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau" - kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin). =) [/quote] Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA. t: kaikki muut 14-vuotiaat
[/quote]
Sortsit ja leggingsit oli tosi kuuma yhdistelmä joskus 2007-08 :D:D Itse en ole ikinä käsittänyt tuota trendiä, sukkahousutkin on paremmat ku kalsarit.
Tällä hetkellä meidän 15-v käyttää paljon napapaitoja (jos vain säät sallii ) ja korkeavyötäröisiä revittyjä farkkusortseja, jos on liian kylmä shortseille, jalkaan tulee pillifarkut, joissa on ohut viilto reikä polven alapuolella. (näyttää kun olisi leikannut saksilla siihen) Ja nike free run 5.0 kulkevat jalassa. Myös pitkät "viittamaiset" neuleet ovat in tytöllä. Nahkatakit näkee katukuvassa, tyttö osti sellaisen jo viime vuonna, ollut muotia edellä ;).
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in: - "tennariballerinat" - kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit - trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi - tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat - hiuksissa erilaiset näyttävät letit - sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau" - kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin). =) [/quote] Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA. t: kaikki muut 14-vuotiaat
[/quote]
Ehkä se on se kun asutaan Kehä III:n ulkopuolella. ;) Täällä pukeutuminen on varmaan vapaampaa, tosin tytön kaveripiirikin on sellaista rentoa ja kilttiä, ei mitään viimeisen päälle pintaliitoa. Näillä in mm. kirppikset ja itse tuunaaminen.
Tyttö muuten on vielä 13-vuotias.
Mun silmään nuo jotkut muotivaatteet näyttää ihan mummovaatteilta. Kukallisia housuja, löysiä muodottomia paitoja, jakkutakit..
Hollister/abercrombie & fitch- vaatteet ja jalassa niket tai converset