Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöjen muoti?

Vierailija
28.06.2015 |

Mitä on tällä hetkellä in n.15 vuotiaiden tyttöjen maailmassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister/abercrombie & fitch- vaatteet ja jalassa niket tai converset

Vierailija
2/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit jokapäiväisinä kenkinä, pillifarkut, kampaukset jossa ylimmät hiukset kerätty nutturalle ja muut vapaana ja valkoiset converset. Nämä tuli ekana mulle mieleen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mustat tai denimin väriset pillifarkut
- valkoiset matalat converset
- pitkät suorat hiukset, joskus nutturalla
- nahkatakki
- vaalea farkkutakki

Vierailija
4/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut (kaikki värit käy) mutta tosi tiukat

toisen olkapään paljastavat topit ja golleget ja ohuet harsomaiset neuleet

tosi lyhyet vekilliset hameet, voi olla kukkakuvioisetkin. 

Revityt farkku microshortsit ja väljä navan paljastava toppi.

vihreä, sininen, musta ja harmaa kynsilakka

tennarit tai bling bling sandaalit

Vierailija
5/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikkien näyttää samalta?

Vierailija
6/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:

- "tennariballerinat" 

- kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit

- trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi

- tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat

- hiuksissa erilaiset näyttävät letit

- sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau" 

- kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot

Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin). 

=)

Vierailija
7/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike vapaa-ajan kengät ja air maxit farkkujen kanssa
tiukat pillifarkut, polvista revityt
lyhytvartiset sukat

Vierailija
8/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 15-vuotias tyttö. Muodissa ovat Niken lenkkarit (esim. free runit, roshe runit tai air maxit), nahkaiset selkäreput, isot käsilaukut (MK, Guess), NY lippalakit, biker malliset nahkatakit, pillifarkut (dr. denimit ovat parhaat)... Siinä nyt jotain ekana mieleen tulleita:)

Vierailija
9/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:

- "tennariballerinat" 

- trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi

- sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau" 

Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin). 

=)
[/quote]
Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA.
t: kaikki muut 14-vuotiaat

Vierailija
10/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:

- "tennariballerinat" 

=)
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Toi kakara pukeutuu kuin...kakara.

Vierailija
11/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in:

- "tennariballerinat" 

=)
[/quote]
[/quote] Siisti suusi skidi

Vierailija
12/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset kukkapannat

Vierailija
13/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandana

Vierailija
14/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in: - "tennariballerinat"  - kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit - trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi - tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat - hiuksissa erilaiset näyttävät letit - sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau"  - kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin).  =) [/quote] Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA. t: kaikki muut 14-vuotiaat

[/quote]

Sortsit ja leggingsit oli tosi kuuma yhdistelmä joskus 2007-08 :D:D Itse en ole ikinä käsittänyt tuota trendiä, sukkahousutkin on paremmat ku kalsarit.

Vierailija
15/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä meidän 15-v käyttää paljon napapaitoja (jos vain säät sallii ) ja korkeavyötäröisiä revittyjä farkkusortseja, jos on liian kylmä shortseille, jalkaan tulee pillifarkut, joissa on ohut viilto reikä polven alapuolella. (näyttää kun olisi leikannut saksilla siihen) Ja nike free run 5.0 kulkevat jalassa. Myös pitkät "viittamaiset" neuleet ovat in tytöllä. Nahkatakit näkee katukuvassa, tyttö osti sellaisen jo viime vuonna, ollut muotia edellä ;).

Vierailija
16/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:35"]Täällä -01 syntyneen tytön äiti. Meillä in: - "tennariballerinat"  - kylmillä kesäsäillä lyhyiden sortsien alle legginsit - trikoopaitojen tuunaus itse leikkaamalla niihin erilaisia reikiä ja pujottelemalla näitä reikäkohtia hauskan näköisiksi kuvioiksi - tennarin näköiset sukat ja varrettomat sukat - hiuksissa erilaiset näyttävät letit - sellaiset topit joissa mielettömän isot kainaloaukot ja näistä kainaloaukoista näkyy kirkkaan värinen "bandeau"  - kynsissä smiley-, kukka- ym. kuviot Vrt. omaan nuoruuteeni olen positiivisesti yllättynyt, että esim. farkkujen merkillä ei tunnu olevan väliä (omassa nuoruudessa oli oltava Levikset, nyt käy henkkamaukatkin).  =) [/quote] Sortsit ja legginssit; mitä VITTUA. t: kaikki muut 14-vuotiaat

[/quote]

Ehkä se on se kun asutaan Kehä III:n ulkopuolella. ;) Täällä pukeutuminen on varmaan vapaampaa, tosin tytön kaveripiirikin on sellaista rentoa ja kilttiä, ei mitään viimeisen päälle pintaliitoa. Näillä in mm. kirppikset ja itse tuunaaminen. 

Tyttö muuten on vielä 13-vuotias. 

Vierailija
17/17 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään nuo jotkut muotivaatteet näyttää ihan mummovaatteilta. Kukallisia housuja, löysiä muodottomia paitoja, jakkutakit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän