Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kylpylässä hiustenpesu pakko?

Vierailija
22.06.2015 |

Vai voiko ne vaan laittaa ylös esim nutturalle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juhannuksena kylpylässä ja minua kyllä oksetti ne mammat jotka vaan toivat lapsensa uimaan niin ei tarvinut tukkaa tai meikkejä pestä. Siellä altaassa nekin tapaukset lilluivat siinä missä muutkin.

Vierailija
2/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä meinataan pesulla? Hiusten kastelua, vai ihan kunnon pesua shampoolla? Itse en ikinä pese hiuksia shampoolla ennen altaalle menoa ja harvemmin kastelenkaan, vaan lampsin suoraan altaaseen. Tukka kastuu siellä, jos kastuu. Eipä ole valituksia tullut, eikä tukkani niin paskainen olekaan kuin joidenkin kynsisieni- ja jalkasilsajalat tai lasten paskaiset perseet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalissa pesussa irtoava kosmetiikka ja hiuksiin ahdetut muotoilutuotteet pitäisi pestä pois, raskasta  altaiden vedenpuhdistuskoneistolle, kun yrittää selvitä kaikesta mönjästä, jota naiset kantavat altaaseen.

Vierailija
4/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et aio sukeltaa niin ei kai se sitten ole niin pakollista.

Vierailija
5/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt uimahallissa sitten vuoden 1982, enkä aio käydä tulevaisuudessakaan. Ällöä lillua kloorivedessä ja muiden eritteissä.

Vierailija
6/6 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo pakkelit naamassa paskaisena uimaan meno on niin ryssämeininkiä kuin olla ja voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan