Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko koskaan antanut pakkeja, koska...

Vierailija
28.06.2015 |

...olet ajatellut miehen olevan vain pillun perässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kerran koitin nettitreffejä ja menikin sitten muutama numero estoon aina treffien jälkeen. Kyllä sieltä pari normaaliakin löytyi

Vierailija
2/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kymmenestä muusta syystä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, montakin kertaa. Tuo kuulostaa nyt siltä, kuin minua koko ajan iskettäisiin, mutta siis elämäni aikana minua on yritetty muutama kymmentä kertaa ja olen aina sanonut ei. Olen niin tavis kuin vain olla voi, joten tiedän, ettei minusta voi oikeasti kiinnostua, eikä minulla ole mitään halua olla vain reikä kenellekään miehelle. 

Vierailija
4/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
5/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa jos mies on pillun perässä. En mä sitä ole usein antanut jos mitään muuta kiinnostusta ei ole ollut, mutta ei se mikään hyvä pakkien syy ole. Haluanhan minäkin seksiä! Aika ankeaa olisi jos mies lähestyisi eikä sitten haluaisikaan seksiä.

Vierailija
6/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan n. 70 % miehistä pakit juurikin siksi, koska ovat olleet minusta kiinnostuneita vain seksin mahdollisuuden takia.

Vierailija
7/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, usein.

Vierailija
8/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo kysymys. Olen antanut pakit kun en itse ole kiinnostunut miehestä siinä mielessä. Tai en tiedä voiko niitä pakeiksi edes sanoa kun hankkiutuu eroon jostain tökeröstä känniläisestä. Muunlaisia aloitteita ei ole kohdalle sattunut.