Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Visa eletron / eurooppa

Vierailija
28.06.2015 |

Oon lähdössä heinäkuussa parille kaupunkireissulle eurooppaan, mutta mulla on vaan visa electron. Kuinkahan hyvin sillä pärjää? Kohteina on Kööpenhamina, Verona/ Garda-järvi/ Budapest.

:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäät. Itselläni kakkoskorttina jo vuosia. Käteistä saat joka paikassa automaateista ja toimii melkein kaikissa ravintoloissa ja kaupoissa. Hyvä kortti.

Vierailija
2/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Euro-alueella on helppo mennä käteisellä, kun ei tarvii miettiä rahan vaihtamista. Jotenkin tuntuisi helpommalta ulkomailla kun olisi joku luottokortti, mutta nuoruuden hölmöilyjen takia sen saaminen on mahdollista vasta ensi syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:50"]:)

Euro-alueella on helppo mennä käteisellä, kun ei tarvii miettiä rahan vaihtamista. Jotenkin tuntuisi helpommalta ulkomailla kun olisi joku luottokortti, mutta nuoruuden hölmöilyjen takia sen saaminen on mahdollista vasta ensi syksynä.
[/quote] mulla on yleensä vaan electron, miehellä luottokortit ja electron on se jolla paremmin on saatu rahaa nostettua. Älä siis huoli.

Vierailija
4/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tpiminut italiassa, espanjassa, virossa, englannissa, ruotsissa ja venäjällä.

Vierailija
5/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpiksessä toimii ihan hyvin. Ja jos on Nordean kortti niin siellä saa nostettua ilmaiseksi nordean automaateilta käteistä.

Vierailija
6/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:58"]Köpiksessä toimii ihan hyvin. Ja jos on Nordean kortti niin siellä saa nostettua ilmaiseksi nordean automaateilta käteistä.
[/quote]

Nordean kortti löytyy. Kiitoksia vastauksista! :)

Vierailija
7/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Belgiassa enkä ole edes jaksanut hankkia paikallista pankkitiliä kun on eurot ja kun electron toimii niin hyvin :)

Vierailija
8/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron toimii hyvin myös Itä-Euroopassa, samoin kokemusta Venäjä-Mongolia-Kiina-Vietnam -akselilta. Ihan jossain Kiinan pikkukylissä ei toiminut.

Vierailija
9/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Italiassa, Espanjassa, Kreikassa ja Tanskassa aina visa electronia käteisen lisäksi. Hyvin toimii! Toki kaikista alkeellisimmissa shopeissa en sillä maksaisi, niinkuin en Suomessakaan, mutta muuten kyllä.

Lisäksi electron on toiminut minulla ihan normaalisti Esim. singaporessa ja malesiassa.

Vierailija
10/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin toimi loistavasti myös Yhdysvalloissa.