Tuleeko mieheltänne kiimalimaa?
Hei,
tykkään ottaa mieheltäni suihin, mutta häneltä tulee tosipaljon kirkasta kiimalimaa. Aikaisemmilta miehiltäni ei tullut vaan terska oli kuiva koko ajan. Mitäs kokemuksia teillä on ja mitä mieltä?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:58"]Touhutipat ei todellakaan ole siittiöitä.
[/quote]
Luetenymmärtäminen? Yleistieto?
Jos seksiä harrastaa usein, useita kertoja päivässä on kaikki tuotos lähes kirkasta ja notkeaa kuin vesi, mutta jos pitää päivän tai pari taukoa se on valkoista ja paksua, molemmissa on siittiöitä... Mies 30v
Tulee kyllä, sen verran että esim. runkatessa/imiessä kulli kastuu ihan kunnolla. Sitä ei kuitenkaan ole häiritsevän paljoa., mukavasti liukastaa vain.
Tietty tulee:) En ole ihan kuivaan törmännytkään ja omalta ukolta tulee oikein runsaasti. Maistuu hyvältä ja paneminen on aika litisevää puuhaa, kun molemmat kastellaan niin huolella. Välillä se voi toki haitata omia tuntemuksiani.
N32v
Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:17"]
Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[/quote]
Ei ole vedäppä hanskaan ja katso onko kaikki kirkasta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:17"]Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[/quote] Ja vanhuksissako asuu viisaus? Se vaalea osako sitten tulee kiveksistä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:17"]Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[/quote] Ja vanhuksissako asuu viisaus? Se vaalea osako sitten tulee kiveksistä?
[/quote]
Kyllä tulee, ja se "vaalea osa" sattuu olemaan ne itse siittiöt.
N20
Juu kyllä tulee touhutippoja jos runkkaan tai imen munaa hieman pidemmän aikaa, jolloin se muuttuu aivan kovaksi ja mies alkaa huokailla ja vääntelehtiä. Tästä sitten seuraa joko yhdyntä tai sitten jatkan miehen hyväilyä lopulta ottaen mahdollisesti spermat suuhun.
Kirkasta limaa mulla ainakin tulee alkuunsa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:17"]Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[/quote]
N20
[/quote]No ei todellakaan ole
Kyllä tulee kirkasta limaa, joka on koostumukseltaan täysin erilaista kuin lopputuote. Ja kaiken nielen.
Mun mieheltä tulee kiimaliman lisäksi myös liimakivaa. Kun en ehkäise, se liimaa meidät yhteen entistä kovemmin. Nyt meillä on kaksi lasta, mutta liimakivan ansiosta ehkä kohta jo kolme. Huom. emme ole katolialaisia emmekä lestadiolaisia.
Olen mies ja kirkkaita kiimatippoja tulee aina kun kiihotun; liukastaa mukavasti terskan ja esinahkan. Naiseni pitää siitä ja pian tietysti tulee sitten spermat
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:17"]Kiimalima on hyvä nimitys. Kun mies kiihottuu, eturauhanen tuottaa "kiimalimaa". Suurin osa siemensyöksyn tuotoksesta on tuota limaa. m60+
[/quote]
N20
[/quote]No ei todellakaan ole
[/quote] Juu ei ole. Mulle tehty vasektomia ja ei kyllä sperma muuttunut mihinkään vaikkei siittiöitä enää siinä uiskentelekaan...ihan on samanlaista mitä ennen vasektomiaa :)
Touhutipat ei todellakaan ole siittiöitä.