Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet (seksissä) dominoivasta naisesta?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen muuten joustava, kiltti, joskus ujokin, mutta seksissä minulla on aina ollut varmat ja määrätietoiset otteet. Tykkään määrätä mitä tehdään ja kohdella miestä "lelunani". Tuotan hänelle myös paljon nautintoa eri tavoilla, mutta olen tilanteessa aina ns niskan päällä. Ulkonäöltäni en ole tyypillinen domina, enemmänkin naapurintyttö: Pitkä vaalea tukka, ei tatuointeja jne. Oma mieheni tykkää luonnollisesti asetelmasta, mutta muuten olen ymmärtänyt miesten suosivan alistuvia naisia. Onko näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kelpaisi
M26

Vierailija
2/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiottii jaksaa tehtailla nyt näitä aloituksia "tykkääkö miehet alistuvista" "tykkääkö miehet dominoivista" jne? Pitääkö rautalangasta väntää, että ei ole olemassa mitään mistä kaikki tykkäisi, vaan kullakin on makunsa, tapansa ja fetissinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:25"]Kuka idiottii jaksaa tehtailla nyt näitä aloituksia "tykkääkö miehet alistuvista" "tykkääkö miehet dominoivista" jne? Pitääkö rautalangasta väntää, että ei ole olemassa mitään mistä kaikki tykkäisi, vaan kullakin on makunsa, tapansa ja fetissinsä.
[/quote]
Näin.

Vierailija
4/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää. Se olisi OK, jos tiedät mitä tahdot (itsellesi), mutta määräilevä asenne ei kiinnosta. Kuulostaa jotenkin itserakkaalta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo... riippuu päivästä. Ehkä se liittyy testosteronitasojen heilahteluihin?

Tahtoisin kyllä, että nainen pakottaisi minut nuolemaan kenkiään tai kävelisi päälläni korkokengillä. Myös siitä pitäisin jos nainen hinkkaisi pilluaan naamaani, mutta tätä kukaan ei ole toteuttanut. 

Vierailija
6/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kiva.

Vierailija
7/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:28"]No en tykkää. Se olisi OK, jos tiedät mitä tahdot (itsellesi), mutta määräilevä asenne ei kiinnosta. Kuulostaa jotenkin itserakkaalta.

-Mies 29v + 1v-
[/quote] Outo kommentti mut mitä muutakaan sulta voi odottaa

Vierailija
9/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:30"]

Njoo... riippuu päivästä. Ehkä se liittyy testosteronitasojen heilahteluihin?

Tahtoisin kyllä, että nainen pakottaisi minut nuolemaan kenkiään tai kävelisi päälläni korkokengillä. Myös siitä pitäisin jos nainen hinkkaisi pilluaan naamaani, mutta tätä kukaan ei ole toteuttanut. 

[/quote]

Noista kenkäjutuista en itse innostu, mutta tuota jälkimmäistä olen onnistunut saamaan silloin tällöin. Mukavaa toisinaan nuolla piparia alhaaltapäin - mutta ei herkkuja/karkkeja joka päivä, muuten menee maku.

Olen yleensä seksissä se aloitteentekijä ja "suorittaja", mutta joskus on mukava ottaa se passiivisempi ja alistuvampi rooli. Siis joskus.

Vierailija
10/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, jotkut ei. Mä tykkään, että mies on mies ja käsittelee mua määrätietoisesti. Mutta kyllä joka kerta meillä myös roolit vaihtuvat, minä otan mitä haluan. Ainakin mun mieheni rakastaa tätä, että välillä saa nauttia vain siitä mitä minä teen ja miten häntä käsittelen ja toisaalta myös siitä, että hän saa ottaa vuorostaan mut.

Vierailija
11/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehissäkin submissivejä.

Vierailija
12/12 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon. Oon työelämässä aika dominoivassa asemassa, joten vällyjen välissä usein kivempaa noin päin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan