Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy elämänkoululaiselta?

Vierailija
21.06.2015 |

Taustaa. Elikkäs parikymppinen mies ja pelkkä peruskoulu käytynä. Päihdeongelmia ja mt ongelmia. Parisuhteet no naiset ei oo kauan jaksanu mun lusmuilua kattoa. Mutta oon ylpeä white trash ja halveksin porvareita. Kysykää jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:17"]

Taustaa. Elikkäs parikymppinen mies ja pelkkä peruskoulu käytynä. Päihdeongelmia ja mt ongelmia. Parisuhteet no naiset ei oo kauan jaksanu mun lusmuilua kattoa. Mutta oon ylpeä white trash ja halveksin porvareita. Kysykää jotain?

[/quote] Oikein! Minun mielestä kuuluukin olla ylpeä. Jos me kaikki hyväksyisimme itsemme sellaisina kuin olemme ja olisimme ylpeitä siitä, paranisi elämänlaatu rutkasti. Ja oikeesti, onko ihminen muka huonompi jos on käynyt vaikka vain pelkän peruskoulun? Itsellä myös sama tilanne! Ja ei, en ole mikään rikollinen. Olen ystävällinen kaikille, autan aina kaikessa, jos suinkin vain voin. Joten vallan huono ihminen olen, kun en ole lähtenyt vapaaehtoisesti tähän yhteiskunnan oravanpyörään.

Vierailija
2/9 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ylilauta haisee vahvasti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
4/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:18"]homo
[/quote]
Isäs oli sua teki.

Vierailija
5/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON ELÄMÄM KOULU !!!

Vierailija
6/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm kolussa siis käytetään kysymysmerkkejä huutomerkkien/pisteiden sijasta? Kiintoisaa.

Vierailija
7/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:17"]Taustaa. Elikkäs parikymppinen mies ja pelkkä peruskoulu käytynä. Päihdeongelmia ja mt ongelmia. Parisuhteet no naiset ei oo kauan jaksanu mun lusmuilua kattoa. Mutta oon ylpeä white trash ja halveksin porvareita. Kysykää jotain?
[/quote]
Mistä hitosta sä oikein olet ylpeä?

Vierailija
8/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko harkinnut mitään ammattia jota opiskella?

haluatko parantua päihdeongelmasta?

mitä mielenterveysongelmia löytyy?

Vierailija
9/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten vastannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän