Mikä tekee naisesta karismaattisen?
Kommentit (13)
Jykevä Ridge-leuka on karismaattinen
Hyvä kysymys. Kun mietin tätä, niin itse asiassa kaikissa karismaattisissa ihmisissä, jotka tiedän, on jokin valtaväestöstä poikkeava ulkoinen ominaisuus. Ylipaino tai alipaino, jokin normeista poikkeava ulkonäköpiirre jne. Olen miettinyt, että onko näin, että jos ei ole ihan ns. taviksen näköinen, on joutunut kehittämään vuorovaikutustaitojaan ja kykyä olla läsnä, eikä pissa nouse lahjakkaallakaan niin helposti päähän jos elämä ei pyöri vaan oman navan ympärillä. Jokin juttu se vaan on, mikä erottaa "ihan kivan" ihmisen karismaattisesta.
Varmaan oleminen rohkeasti oma itsensä muiden mielipiteistä huolimatta? Tosin itse sorrun koko ajan yrittämään olla jotain muuta kuin olen. En vaan voi sietää itsessäni tiettyjä piirteitä kuten riehakkuutta, impulsiivisuutta ja voimakkaita tunteita :/ Tuntuu että karkotan miehet pois noilla piirteillä..
Yh-mami
Muuta ulkomaille. Monissa muissa kulttureissa tunteet kuuluvat normaaliin elämään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:48"]
Varmaan oleminen rohkeasti oma itsensä muiden mielipiteistä huolimatta? Tosin itse sorrun koko ajan yrittämään olla jotain muuta kuin olen. En vaan voi sietää itsessäni tiettyjä piirteitä kuten riehakkuutta, impulsiivisuutta ja voimakkaita tunteita :/ Tuntuu että karkotan miehet pois noilla piirteillä.. Yh-mami
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:51"]Muuta ulkomaille. Monissa muissa kulttureissa tunteet kuuluvat normaaliin elämään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:48"]
Varmaan oleminen rohkeasti oma itsensä muiden mielipiteistä huolimatta? Tosin itse sorrun koko ajan yrittämään olla jotain muuta kuin olen. En vaan voi sietää itsessäni tiettyjä piirteitä kuten riehakkuutta, impulsiivisuutta ja voimakkaita tunteita :/ Tuntuu että karkotan miehet pois noilla piirteillä.. Yh-mami
[/quote]
[/quote]
On käyny mielessä monta kertaa.. Haluaisin silti suomalaisen miehen.
Esimerkiksi poliitikoista Maria G on kaunis, ja varmasti ihan taitava ja älykäs työssään. Mut ei karismaattinen. Liisa Jaakonsaari taas ei ulkonäöllä pärjää, mut on tavattoman karismaattinen.
Itsevarmuus. Naisista aika usein yritetään kitkeä karismaa pois miesten toimesta. Kuten tuo yksi yh-mami kirjoitti, että karkoittaa miehet pois, koska hänellä on luonnetta.
Mä uskon että joillain sitä vain on ja toisilla ei, kuten miehissäkin. Varmasti sitä voi kehittääkin tiettyyn pisteeseen asti mutta ei kaikista silti voi tulla Marilyn Monroeita tai Johnny Deppejä
Itsevarmuus, voimakas tahto, itsenäisyys. Toisinaan asiantuntijuus, mutta myös hyvä huumorintaju.
No mikä?