Mikä Omega3-öljy koiralle niveltarkoitukseen?
Kaikki öljyt ei kuulema auta niveliin, vaan pitää olla siihen tarkoitettu. No eihän niissä muissa lue, kuin siinä hemmetin kalliissa Nutrolinissa. Ja sitä en osta, koska varmasti löytyy halvemmallakin yhtä hyvä.
Kommentit (20)
Meillä glukosamiinivalmiste auttoi tehokkaasti vanhuksen nivelvaivoihin ja piti oireet monta vuotta kokonaan poissa. Ei tuokaan halpaa ole mutta Englannista tilaamalla sai jonkun verran edullisemmin.
Cartivet on auttanut hyvin, muttei ap raski sitäkään ostaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Caritvet+msm on koko ajan käytössä. Samoin lohiöljy, ja helevetin kalliit tulehduskipulääkkeet. Mutta jos jostain pystyy säästämään, niin silloin säästän. Elämä kun on muiltakin osin aika kallista. Että suksi vi**uun, jos sulla ei ole asiallista sanottovaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:11"]
Meillä glukosamiinivalmiste auttoi tehokkaasti vanhuksen nivelvaivoihin ja piti oireet monta vuotta kokonaan poissa. Ei tuokaan halpaa ole mutta Englannista tilaamalla sai jonkun verran edullisemmin.
[/quote]
Mikä valmiste teillä on?
Fullolife mutta tuskin sitäKÄÄN raaskit ostaa... Tiesitkö koiraa otattessasi että siihen menee rahaa?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Caritvet+msm on koko ajan käytössä. Samoin lohiöljy, ja helevetin kalliit tulehduskipulääkkeet. Mutta jos jostain pystyy säästämään, niin silloin säästän. Elämä kun on muiltakin osin aika kallista. Että suksi vi**uun, jos sulla ei ole asiallista sanottovaa.
[/quote]
Ennen suksimistani ehdotan cartrophen pistoskuuria, jos ette ole kokeilleet ja tilanne pahentunut.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:26"] Cartivet on auttanut hyvin, muttei ap raski sitäkään ostaa. [/quote] Caritvet+msm on koko ajan käytössä. Samoin lohiöljy, ja helevetin kalliit tulehduskipulääkkeet. Mutta jos jostain pystyy säästämään, niin silloin säästän. Elämä kun on muiltakin osin aika kallista. Että suksi vi**uun, jos sulla ei ole asiallista sanottovaa. [/quote] Ennen suksimistani ehdotan cartrophen pistoskuuria, jos ette ole kokeilleet ja tilanne pahentunut.
[/quote] On kuule saanut jo sen kuurinkin. Kysyin nivelille sopivaa Omega3-öljyä, enkä mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:36"]
Fullolife mutta tuskin sitäKÄÄN raaskit ostaa... Tiesitkö koiraa otattessasi että siihen menee rahaa?
[/quote] Mikä helvetti sua vaivaa? Mulla on rahaa. Olen käyttänyt röntgenissä, ottanut neljän piikin sarjan tuolle, olen syöttänyt Cartivettia, olen syöttänyt lohiöljyä, olen ostanut kipulääkettä. Olen saanut laitettua reilussa kuukaudessa yli tonnin koiraan. Nyt kysyin nivelille tarkoitettua Omega3-öljyä, koska kuulema kaikki öljyt eivät niveliin tehoa. Painu jo helvettiin länkyttämästä.
Ja kyllä, rahaa on myös eutanasiaan. Vois sunkin tuttavat ja sukulaiset antaa sulle eutanasian, kun noin ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:53"]
[/quote] Mikä helvetti sua vaivaa? Mulla on rahaa. Olen käyttänyt röntgenissä, ottanut neljän piikin sarjan tuolle, olen syöttänyt Cartivettia, olen syöttänyt lohiöljyä, olen ostanut kipulääkettä. Olen saanut laitettua reilussa kuukaudessa yli tonnin koiraan. Nyt kysyin nivelille tarkoitettua Omega3-öljyä, koska kuulema kaikki öljyt eivät niveliin tehoa. Painu jo helvettiin länkyttämästä.
Ja kyllä, rahaa on myös eutanasiaan. Vois sunkin tuttavat ja sukulaiset antaa sulle eutanasian, kun noin ahdistaa.
[/quote]
JA SEN MÄ SULLE SANOIN! Mutta hirvee itkeminen jostain rahasta niin kunhan mainitsin että tuskin raaskit ostaa jos Nutrolinkin on jo liian kallista. Parempi että etsit koiralle paremman kodin, ei susta koiran omistajaksi ole kun olet noin aggressiivinen ja pihi. Eutanasia sopis sulle kyllä hyvin.
Kirjoitin tuon ekan raskimisviestin, mutten todellakaan seuraavia. Valitettavasti en tiedä halpoja öljyjä. Meillä nutrolin ja cartivet. Mikä nivel, voiko leikata? Onko nivelrikon alkua, pahempi vai joku muu ongelma? Polven alustava nivelrikko on saatu meillä vuosiksi kuriin näillä. Lisäksi muutaman kerran pistoskuuri. Toisella koiralla on leikattu polvi, meni hyvin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:04"]
Kirjoitin tuon ekan raskimisviestin, mutten todellakaan seuraavia. Valitettavasti en tiedä halpoja öljyjä. Meillä nutrolin ja cartivet. Mikä nivel, voiko leikata? Onko nivelrikon alkua, pahempi vai joku muu ongelma? Polven alustava nivelrikko on saatu meillä vuosiksi kuriin näillä. Lisäksi muutaman kerran pistoskuuri. Toisella koiralla on leikattu polvi, meni hyvin.
[/quote]
Vaikka voisi leikata niin eihän tuo nyt sitä leikkaa, pelkkä öljykin kun jo maksaa liikaa...
Sitten jos ap:lla jää vielä koiran lääkkeiden oston jälkeen rahaa niin suosittelen jonkinlaista terapiaa tai vihanhallintakurssia. Jos se vanne ei enää sen jälkeen niin pahasti kiristäis.
Meillä on parhaiten toiminut Nutrolin Nivel ja Cartrophen-kuurit. Mutta tämähän ei nyt auta ap:tä.
Varmaan kannattaa kysellä joltain muulta palstalta, täällä on inhottavia ihmisiä. Koirallani on joku pellava plus kamomillaöljy, jota sain kasvattajalta. Kyseessä nuori koira jolla ei ongelmia ja öljy tarkoitettu ihan vaan terveyden ylläpitoon. Tarkoituksena tutkia, onko tuo nyt paras mahdollinen vai ostanko jotain muuta kun pullo loppuu. Koirani kuitenkin on raakaruokinnalla ja saa säännöllisesti esim lohta, josta myös saa hyviä rasvoja.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:00"]
[/quote]
JA SEN MÄ SULLE SANOIN! Mutta hirvee itkeminen jostain rahasta niin kunhan mainitsin että tuskin raaskit ostaa jos Nutrolinkin on jo liian kallista. Parempi että etsit koiralle paremman kodin, ei susta koiran omistajaksi ole kun olet noin aggressiivinen ja pihi. Eutanasia sopis sulle kyllä hyvin.
[/quote] Haista perse. Jos olisin huono omistaja, niin antaisin koiran kärsiä. Mutta en anna, koska olen helevetin hyvä omistaja. Sulle kyllä voisin eutanasian järjestää jo ihan itse. Mene takaisin kouluun, sulla tuo luetun ymmärtäminen on aika heikkoa.
Epäilen jopa, että sulla ei itsellä ole rahaa hoitaa omaa kipetä elukkaa, joten länkytän sen takia rahasta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:50"]
Varmaan kannattaa kysellä joltain muulta palstalta, täällä on inhottavia ihmisiä. Koirallani on joku pellava plus kamomillaöljy, jota sain kasvattajalta. Kyseessä nuori koira jolla ei ongelmia ja öljy tarkoitettu ihan vaan terveyden ylläpitoon. Tarkoituksena tutkia, onko tuo nyt paras mahdollinen vai ostanko jotain muuta kun pullo loppuu. Koirani kuitenkin on raakaruokinnalla ja saa säännöllisesti esim lohta, josta myös saa hyviä rasvoja.
[/quote] Juu, täällä on pipipäitä aika paljon. Meillä kans saa lohta useamman kerran viikossa, mutta sitten tarvitsis sen nivelöljyn. Koira on sen verran iso, että Nutrolinit yms. ei käy. Nyt mulla on joku 30 e/l lohiöljy, mutta en tiedä, että onko tuo nivelvaivaan hyvä. Noissa yleensä lukee vain hyväksi turkille, nivelistä ei sanota mitään.
yksin eläinkaupan myyjä näytti 250 millin pulloja, missä oli erikseen sydämelle, nivelille yms. tarkoitetut öljyt, mutta meillä ei olisi se pikkupullo kestänyt montaakaan päivää. Ja maksoi kuitenkin yli kympin.
Eli etsisin nyt kohtuuhintaisia tuotteita, jotka on tarkoitettu oikeaan vikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote] Haista perse. Jos olisin huono omistaja, niin antaisin koiran kärsiä. Mutta en anna, koska olen helevetin hyvä omistaja. Sulle kyllä voisin eutanasian järjestää jo ihan itse. Mene takaisin kouluun, sulla tuo luetun ymmärtäminen on aika heikkoa.
Epäilen jopa, että sulla ei itsellä ole rahaa hoitaa omaa kipetä elukkaa, joten länkytän sen takia rahasta.
[/quote]
??? vittu sä olet sairas, nettivinkki laitettu.
15 jatkaa: olen päätynyt ostamaan isompia pakkauksia Nutrolin niveltä, jolloin saan kolmen kuukauden satsin samaaan hintaan kuin pienemmissä pakkauksissa kahden kuukauden annoksen.
Tätä et kysynyt mutta oletteko kokeilleet Vihersimpukka-hainrustokapseleita? Moni vanha tai jo nuoresta lonkka/nivelvaivoista kärsinyt koira on saanut niistä avun.
up