Nyt alkaa vituttamaan tosissani
Mikä kaikkia "miehiä" vaivaa? kun kaikki puhuvat ympäri nettiä ja livenä yms paikoissa kaikki on olevinaan kovaa liivijengeistä ählämeihin ja olen normaali naisena ollut tekemisissä kaikkien kanssa ja saanut iskuja miljoonannen kerran niin miehiltä kuin naisiltakin. Olen normaali painoinen enkä harrasta itsepuolustuslajeja, enkä ole kättä pidempää käyttänyt, mutta siltikin olen suojellut erinäisiä ihmisiä miehistä naisiin, ja ns. turpaan ja lujaa olen saannut, mutta itse antanut takaisin enemmän esimerkiksi isommille punttipossuille tökkäsy silmiin, pureminen ja potku munille ja kuristaminen ja yleisesti isku nenään alakautta, sekä muuta mukavaa. Silti en ole rikosilmoituksia tehnyt eikä minustakaan sen pahemmin ja kaikki miehet varsinkin uhoo maasta taivaisiin kaikkea skeidaa tulisivat matsin ottamaan tämän akan kanssa, niin voisi olla ettei sen jälkeen enää samanlainen uhoaminen auta.Ja naurettavinta on se että näytän kiltiltä ja erittäin luonnolliselta naiselta, mutta sitten tuleekin jotain jota ei ole odotettu=)liian moni luulee jotain tatska pellejä sunmuita koviksi, kun se on aivan toisinpäin.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:21"]
Mikä kaikkia "miehiä" vaivaa? kun kaikki puhuvat ympäri nettiä ja livenä yms paikoissa kaikki on olevinaan kovaa liivijengeistä ählämeihin ja olen normaali naisena ollut tekemisissä kaikkien kanssa ja saanut iskuja miljoonannen kerran niin miehiltä kuin naisiltakin...
[/quote]
Missä maailmassa elät? 99,99% miehistä ei ole sekaantunut yhtään mihinkään liivijengitouhuun, eikä tajua sun jutuista yhtään mitään.
"kaikki puhuvat ympäri nettiä ja livenä"
Ei puhu. Maailma ei ole yhtä kun sun narkkariseura.
Ei narkkari seuraa. Nyt olet käsittänyt väärin ja se että mun ei ole tarvinnut olla sekaisin, kun narkkarit ja alkkikset, ei tarkoita että itse olen sellainen, vaikka myönnän että monet ovat liiviläisistäkin(+kannattajat), erittäin pihalla aineiden ja alkoholin alaisena ja on niitä kuule ählämeitäkin, jotka kaljottelevat aivan tarpeeksi yms sekasakkia.Jotkut naiset kun pystyvät selvinkinpäin olemaan tälläisiä, kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:21"]
Mikä kaikkia "miehiä" vaivaa? kun kaikki puhuvat ympäri nettiä ja livenä yms paikoissa kaikki on olevinaan kovaa liivijengeistä ählämeihin ja olen normaali naisena ollut tekemisissä kaikkien kanssa ja saanut iskuja miljoonannen kerran niin miehiltä kuin naisiltakin. Olen normaali painoinen enkä harrasta itsepuolustuslajeja, enkä ole kättä pidempää käyttänyt, mutta siltikin olen suojellut erinäisiä ihmisiä miehistä naisiin, ja ns. turpaan ja lujaa olen saannut, mutta itse antanut takaisin enemmän esimerkiksi isommille punttipossuille tökkäsy silmiin, pureminen ja potku munille ja kuristaminen ja yleisesti isku nenään alakautta, sekä muuta mukavaa. Silti en ole rikosilmoituksia tehnyt eikä minustakaan sen pahemmin ja kaikki miehet varsinkin uhoo maasta taivaisiin kaikkea skeidaa tulisivat matsin ottamaan tämän akan kanssa, niin voisi olla ettei sen jälkeen enää samanlainen uhoaminen auta.Ja naurettavinta on se että näytän kiltiltä ja erittäin luonnolliselta naiselta, mutta sitten tuleekin jotain jota ei ole odotettu=)liian moni luulee jotain tatska pellejä sunmuita koviksi, kun se on aivan toisinpäin.
[/quote]
Repesin. :D Varmasti olet laatunainen ja vietät aikaa laadukkaassa seurassa.
Häh?