Rehellinen vastaus naiset, kiitos!
Kommentit (18)
Koska olen itse ujo. Haluan miehen olevan rohkea ja tekevän tilanteen luontevaksi omalla olemuksellaan jotta kehtaan itsekin lähteä mukaan. Ujon miehen kanssa tilanteet ovat kiusallisia.
Ujoihin on vaikeampi tutustua. Kyllä mulle kelpaisi, mutta ei niitä näy tai etenkään kuulu oikein missään. :D
Kyllä mä tykkään. Oon vain itekin ujo, että en tiedä sitten mitä tehdä, jos kumpikaan ei ujoudeltaan pysty tekemään mitään.
Pidän jokseenkin ujoista miehistä. Mut jos on niin ujo, että vaikuttaa jo tylyltä, eikä juttelemisestakaan tule mitään kun toisesta ei saa mitään irti, niin ei kiinnosta. Tai siis, oletan, että tollanen käytös voi johtua ujoudesta, mut itselle tulee sellainen olo, että toinen ei halua olla mun kanssa tekemisissä.
Olin itsekin varsinkin nuorena ujo, enkä ole varsinainen suupaltti vieläkään, joten ehkä sen takia jaksan jonkin aikaa rohkaista ja ymmärtää, mut joku raja siinäkin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:37"]
Koska olen itse ujo. Haluan miehen olevan rohkea ja tekevän tilanteen luontevaksi omalla olemuksellaan jotta kehtaan itsekin lähteä mukaan. Ujon miehen kanssa tilanteet ovat kiusallisia.
[/quote]
Mulle kelpais nainen joka olemuksellaan on rohkea niin että tiedän että hän on kiinnostunut musta ja itsekin kehtaan lähteä mukaan. Muuten ei toimi.
Mikään ei oo parempaa kuin vähän ujo mies!
Mun poikaystävä on vastakohta ujolle. Kokoajan show päällä ja asuinpaikkansa suosituimpia ja tykätyimpiä ihmisiä. Munmielestä miehen täytyy olla se parisuhteen "pää" ja osata hoitaa asioita ja puolustaa. Mulle on tärkeä että mies on sosiaalisempi vielä kuin minä ja on aina sanavalmis. Toisaalta olen itsekin todella sosiaalinen tapaus. meillä tulee kylläkin paljon erimielisyyksiä ja loukkaavia möläytyksiä, eli riitelemme myös paljon, tosin ei vakavasti. Kumpikaan ei oikein osaa olla hiljaa edes silloin kun kannattaisi. Ehkä ujoista miehistä on myöskin hyötyä!
Ujot ovat tylsiä. Epävarmuus ehdoton turn-off.
Tottakai kiinnostaa, mutta rajansa se on ujoudellakin. Jos juttelu menee yksinpuhumiseksi ja toinen vain ynähtelee, niin saa ynähdellä itsekseen aika nopeasti. Haluan normaalin miehen joka pystyy katsomaan silmiin, kysymään, kuuntelemaan ja juttelemaan. Ujosta tulee joskus tyhmä vaikutelma ja sellaista miestä en halua.
Koska tykkään istua iltaa ihmisten kanssa ja miehellä pitää olla isänöinnin taidot. Ujot on tosi rasittavia kun niitä pitää olla koko ajan ottamassa mukaan keskusteluun ja sitten ei voi olla varma haluaako ujo olla vain rauhassa vai haluaako se että sitä ottaa siihen keskusteluun mukaan kyselemällä sillä juttuja tms.
Ei mulla ole mitään niitä vastaan. Omaa miestä ei tietty oo tarpeen ettiä kun on jo. Mut ehkä, jos vielä pitäisi pitää hakua päällä, en olis kiinnostunut tahdottomista miehistä. Musta on hyvä kun mies tai nainenkin tietää mitä se elämältään haluaa ja uskaltaa sanoa asiat suoraan, ja ystävällisesti tietysti myös. Tulee ainakin mieleen että ujoilta valitettavasti jää asioita väliin ujouden vuoksi. Vaikka muakin on kyllä siis naisena sanottu ujoksi vaikka en oo viimeiseen kymmeneen vuoteen itse kokenut olevani ujo tai että olisin jäänyt jostain paitsi uskalluksen puutteen vuoksi. Eli onko ujo vai ei niin ehkä se on mielipidekysymys. Ja toinen kysymys on: voiko tietää että epäsuosio toisen sukupuolen keskuudessa johtuis just ujoudesta, vai sittenkin jostain muusta.
Ujosta tulee mieleen ettei ole sinut itsensä kanssa ja huono itsetunto ei vaan vedä naisia puoleensa vaikka olis kuinka komea.
Olen itsekin ujo, joten vaikka saattaisin ehkä jotenkin tutustua ujoon mieheen, kumpikaan ei ainakaan tekisi aloitetta siitä, että voisimme olla muutakin kuin kavereita. Ja pelkäisin että jos päätyisimme suhteeseen, kumpikaan ei ikinä uskaltaisi tehdä aloitetta eroamisesta vaikka olisimme molemmat salaa täysin kyllästyneitä toisiimme.
Epävarmuus on munkin mielestö epäseksikästä, mutta aika moni ujo pystyy peittämään sen epävarmuuden aika hyvin ja vaikuttaa enemmän etäiseltä. Ja ujo ihminen myös antaa itsestään helposti kuvan tylsänä hissukkana, vaikka ei välttämättä tutussa seurassa sellainen olisikaan.
Mä tykkään. Olen ihastunut yhteen ujolta vaikuttavaan nuoreen mieheen. Minusta se että toinen on sulkeutunut on mielenkiintoista, on pieni haaste saada luotua toiseen sellainen luottamuksellinen suhde että se kertoo asioitaan ja ajatuksiaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:47"]Mikään ei oo parempaa kuin vähän ujo mies!
[/quote]
Silti et tekisi aloitetta.
En vaan jaksa nyhtää tietoa keneltäkään ja ihminen joka ei kykene keskusteluun, ei vaan jaksa kiinnostaa.