Onko 166 cm
Kommentit (14)
Ehkä jossain maassa on, Suomessa ei oikein. Jos olisi 100-v, ehkä mieltäisin pitkäksi. Eipä sillä, että pituudella olisi mulle mitään väliä, mutta kun nyt otit puheeksi.
Ihan kuin naispuoliset olisivat jakautumassa: todella paljon tuntuu olevan aivan pikkuriikkisiä nuoria tyttöjä/naisia ja toisaalta paljon myös pitkäksi luokiteltavia (reilusti +170 cm). Välimallin edustajia, eli ap:ta tuntuisi olevan harvenemaan päin.
Keskipituus on 167-168 cm naisilla. Eli tosi keskipituinen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:31"]
Ihan kuin naispuoliset olisivat jakautumassa: todella paljon tuntuu olevan aivan pikkuriikkisiä nuoria tyttöjä/naisia ja toisaalta paljon myös pitkäksi luokiteltavia (reilusti +170 cm). Välimallin edustajia, eli ap:ta tuntuisi olevan harvenemaan päin.
[/quote]
Oon ajatellut samaa. Tosin oon ajatellut, että ehkä vaan kuvittelen.
Ei mielestäni. Olen 167 senttiä pitkä ja mielestäni olen aika keskivertoa - muutama kaveri on lyhyempi ja osa sitten taas pidempiä. Sanoisin yli 170 senttistä naista pitkähköksi/pitkäksi.
Globaali keskipituus N 147 cm M 167 cm. Suhteuta noihin.
Sanoisin yli 175 cm naista pitkäksi. Itse olen 168 cm ja koen itseni keskipituiseksi.
Oon ite 161cm että musta toi sun pituus ois just semmonen unelma! Ei liian pitkä vaan sopiva :)
Olen 157cm ja yks kaveri 164 ja tuntuu että ollaan ihan samanpitusia joten ihan normaali pituus :)
Normipituus. Mä olen 164 ja välillä tunnen itseni pitkäksi ja välillä lyhyeksi, riippuu seurasta:)
Jos lohduttaa niin korisjoukkueessa olisit lyhyt
Monet tutut pitävät minua pitkänä, ja se on hämmentävää, vaikutankohan isommalta kuin olenkaan, en tiedä. Ap.
Siis tuo pituuteni ja tunnen itseni valtavan isoksi. Onko naisen keskipituus nykyään joku 155cm?