missä oulussa hyvä ja " halpa" permanentti? sori aihe:)
..pitäs ottaa permanentti että on sitten helppohoitoset hiukset kun vauva syntyy, missä täällä saa hyvän ja ehkä edullisenkin permanentin? Tuntuu että aika paljon on eroja, laadussa ja hinnassa.. Kiitti jotka viititte vastata! Sori aihe ei kuulu tänne mutta en tiedä muuten mistä saisin tietoon :)
Kommentit (3)
..juu oonkin kuullut että ei välttämättä onnistu mutta mulla ainakin 2 edellisessä raskaudessa onnistunut tosi hyvin..niin päätin nytkin kokeilla..:) oikeestaan ei oo pitkään aikaan ollu hiukset näin hyväs kunnos hiukset, jo vuosi edel. permiksestä ja aiemmin oon ottanu paljo tiuhempaan, ei oo kyl koskaan " kärähtänyt" hiukset tai kuivunu erityisesti.. Mut kiitos kuitenki tiedoista..
..eli jos jollain tietoa, kertopaapa minne kannattas mennä! :) kiitos!
on ammattiopiston parturikampaamo-linjalaisten tekemä permanentti. Heillä on se koulu tuomiokirkon vieressä. Netistä löytyy hinnat sivulta http://www.osao.fi/index.php?354
Mikäli voit lähteä haukiputaalle, siellä oppikoulun hinnat ovat vielä halvemmat.
Olen itse käynyt molemmissa kerran eikä valitettavaa ole. Ainakaan kun tuohon hintaan sain :)
Tämä munkin viesti menee ohi vähäsen sun otsikosta... :) Asun Etelä-Karjalassa, enkä tiedä mitä Oulussa maksaa, mutta...
Olen parturi-kampaaja ja voisin kertoa sulle pikku juttuja koskien raskausajan/ imetysajan aikana otettua permistä...
Permanenttejä toki tehdään, vaikka olisi raskaanakin tai imettää. Hormoonimuutokset ovat niin isoja, että permis voi epäonnistua. Hiukset eivät välttämättä kiharru lainkaan tai sitten saattaa kihartua huomattavasti enemmän minkä haluaisi olla lopputuloksena. Kihara ei välttämättä kestä kuin esim. viikon ja sen jälkeen suorenee. Pitää myös ottaa huomioon, että jokainen raskaus on erilainen et jos aiemmissa on tullut hyvä ja onnistunut kihara, niin se ei välttämättä päde seuraavilla kerroilla. Lisäksi imetys/odotusaikana hiukset saattavat olla tavallista huonommassa kunnossa, eli kuivat, katkeilee helposti jne...
Mä otin esikoista odottaessa permiksen ja kadun sitä loppuelämäni. Hiukset oli todella kuivat permiksen jälkeen ja kiharaa oli jossain ihan mielettömästi ja jostain kohti se oli aivan suora. Sitten jouduin leikkaamaan hiukseni lyhyiksi. Mun neuvo on et jos haluaa houkset olevan ns. wash and go, niin sekin jo riittää et malli on hyvin leikattu ja pitää huolta et se pysyy mallissaan eikä kasva yli...
Onnellista odotusta ja mukavaa syksyn jatkoa! :)