Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko facessa paljon kaveripyyntöjä ja viestejä miehiltä?

Vierailija
14.02.2022 |

Itselleni tulee kaveripyyntöjä silloin tällöin näiltä selviltä deittihuijareilta, ei muilta.
Kaverini taas saa viikossa kymmeniä kaveripyyntöjä ja meseviestejä. Ja sitten kun muutaman sanan viestittelee jonkun kanssa, saa pian dickpiccejä. Ja aidosti ihmettelee, mikä miehiä vaivaa. Kaveri on 40+ ja kuvat todella tyrkkyjä. Keimaileva asento ja tissivako joka kuvassa. Niin...

Kommentit (9)

1/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi.

Vierailija
2/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanssihuijareita on valtavasti. En itse ole enää Facebookissa, mutta olen huomannut kaverin profiilista, että hänen aikajanalleen kirjoittelee koko ajan feikkiprofiilit, jotka valittavat, kun ystäväpyyntö tulee bumerangina takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Instassa tulee kyllä seuraajapyyntöjä paljon useammin ja nimenomaan ulkomaalaisilta miehiltä. Näitä poistelen sitten tasaiseen tahtiin. Yksityiset profiilit ja sama hillitty profiilikuva.

Vierailija
4/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ulkomaalaisilta miehiltä mutta en edes noteeraa niitä. T:Mummo

Vierailija
5/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on, että ulkonäkö on aina viesti. Jokainen varmaan pystyy ymmärtämään, mitä henkilö tyrkyillä kuvilla haluaa viestiä.

Vierailija
6/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on sekä profiilikuvana että bannerina (vai mikä se  nyt onkaan nimeltään) eräs miespuolinen animehahmo, kai on pitänyt miehiä loitolla.

Kun oli oma kuva niin sain toisinaan kaveripyntöjä ja viestejä.

Vierailija
7/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se on, että ulkonäkö on aina viesti. Jokainen varmaan pystyy ymmärtämään, mitä henkilö tyrkyillä kuvilla haluaa viestiä.

Ei mulla ainakaan ole tyrkkykuvia. T:Mummo

Vierailija
8/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fb:ssä 99% vain lukijana ja kuulun vain muutamaan ryhmään, esimerkiksi asuinpaikkani foorumiin. Sen lisäksi kavereina on vain muutamia, ehkä 12, tyyppiä ja hekään eivät ole mitenkään ahkeria kirjoittamaan sinne enää.

Kuvani on tyypillinen ylitylsä kesäinen naamakuva, jossa päässäni on iso lierihattu ja aurinkolasit, eli kuvani ei ole millään tavoin provosoiva. Kaveripyyntöjä tulee joiltakin naapureilta ja muista tutuilta, vanhoilta koulukavereita jne. sekä niiltä muutamilta ulkomaalaismiehiltä, joita siellä varmaan riittää. En saa mitään epämääräisiä kaveripyyntöjä miehiltä onneksi, ihmettelisin kyllä, jos sellaisia tulisi. N46

Vierailija
9/9 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaikki eivät ole huijareita. Nytkin olen viestitellyt monta kk erään tosi kivan miehen kanssa.

Saan niin paljon viestejä, että viime vuonna en enää vastannut kenellekään :(

Ihmiset eivät näytä tajuavan, että olen facessa erinäisten asioiden takia jotka kiinnostavat minua.

Minulla on varatili jonne en ota kavereita. Haluan joskus lukea rauhassa uutisia.