Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetin ystävänpäiväkortin läheiselle jo 7.2., mutta olisi pitänyt arvata ettei se viikossa ehdi perille.

Vierailija
14.02.2022 |

Hohhoijaa. Kiitos posti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia ei ole kaikkialla vielä edes jaettu!

Vierailija
2/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä yksin kumppanin kotona jolle lähetin kortin ja posti kilahti juuri sisälle. Tuskin sitä jaetaan kahdesti päivässä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä yksin kumppanin kotona jolle lähetin kortin ja posti kilahti juuri sisälle. Tuskin sitä jaetaan kahdesti päivässä?

Ap

Mistä tiedät, ettei hän ole saanut sitä jo? Kai se nyt viikossa perille tulee?

Vierailija
4/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp on nykypäivänä parempi, saat vastauksenkin samoin tein

Vierailija
5/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nykyään on monia jakeluyhtiöitä jotka jakelee kirjeitä.

Vierailija
6/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet postittanut kirjeen siis ma 7.2., mutta mihin aikaan? Jos laatikkoon ennen sen tyhjennystä (esim. klo 16) se on lähtenyt liikkeelle tuolloin. Jos tipautit sen lootaan sen jälkeen, ti 8.2. mitään ei tapahdu. Ke - korttisi kulkee jakelukeskukseen. Torstainakaan kirjeesi ei liikahda (ns. kevennetty jakelu eli mitään ei tapahdu). Pe korttisi ehkä on jo menossa jakeluun tai sitten ei. Tänään maanantaina 14.2. on oikeastaan ensimmäinen päivä, kun voi odottaakaan kortin olevan perillä. Kannattaa laskea, milloin lähettää siis postia.

- 2 viikkoa sitten Ystävänpäiväkortteja postittanut (ja vastaanottajat ovat ne saaneet viime viikolla)