repäisy kivut
Hei,
ajattelinpa tältä puolelta kysellä josko vielä muistaisitte oliko teillä alkuraskaudessa kovia vihlovia repäisy kipuja munsarjojen kohdilla siis alavatsalla?
nyt on ollut melkein jo 5 päivän ajan sellaisia vihlasuja ja tosi kova kipu tuli tänään aamulla vasemalla puolella jossa minulla on kohdun napukka enemmän.
Ja yleensä kivut tulee yskiessä tai kun nousee ylös..
nyt on siis kp25 ja raskaus olisi enemmän kuin toivottu kahden kk jälkeen..
Kiitos jos osaatte hieman valaista asiaa ovis kivut ei kai ihan näin tunnu ja enään tässä vaiheessa kiertoa?
Kommentit (6)
Muulloin ei ole tuollaista kipua ollut. Tsemppiä, lupaavalta kuulostaa!
tuollaisia repäisykipuja alkuraskaudesta. Kuulemma liittyvät kohdun kasvuun ja kiinnikkeiden venymiseen...? mulla ne tuli aina välillä kun yritin nousta tai kääntää kylkeä nopsasti. Eipä kannata hätäillä :)
Mulla oli alkuraskaudessa ihan samanlaisia! Ensimmäisen ollessa en edes tiennyt raskaudesta vielä. Mulla nuo on ollut useimmiten öisin kun oon kääntynyt niin oon herännyt siihen kipuun. :)
On ollu melkein päivittäin.
Varsinkin nyt kun on liikenteessä tuota flunssaa niin toivottavasti tästä ei yskää pahempaa saa.
Vihlonta tuntuu useimmiten vasemmalla puolella ja aina rykäistäessä.
Ei oikein muuten tunnu. Tai just jos venyttää paikkoja liikaa kuten em teksti kertoi että jalkaa nosti pöydän yli niin kyllä sillon tuntuu...
Toisella puoliskolla mennään jo....
neljä raskautta takana,ja kaikissa on ollut noita repäiseviä kipuja,varsinkin alkuraskaudessa.
kysyin terkaltakin joskus,ja on normaalia.kertoi myös mistä se johtuu,mutta kun en sitä tarkalleen muista niin en kehtaa lähteä arvailemaan..
tsemppistä! :)
muutama päivä sitten, nostin jalkaa läppärin yli joka oli sohvalla, kallistuin taakse päin ja sellanen REPÄSEVÄ kipu tuntu ihan tajunnassa asti. olin vielä kallistunut taakse päin enkä päässyt siitä enää omin avuin liikkumaan, onneksi mies oli vieressä. sit ku pääsin ylös pystyin kohdistamaan ja tunnistaa paikan johon kipu tuli, voisin kuvitella että munasarjojen kohdalle. hieman säikäytti, pitää huomenna lääkäriltä kysästä, ei oo enää ihan alkuraskaus menossa..
ootellaan 34+3